بهره‌برداری از فاز نخست مسیر دوچرخه‌سواری جاده ابریشم

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری سبزوار گفت: تا دو هفته آینده فاز نخست مسیر دوچرخه‌سواری و پیاده‌راه بزرگراه ابریشم به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش ایمنا، مجید استیری با بیان این مطلب، اظهار کرد: طول مسیر دوچرخه‌سواری و پیاده‌راه بزرگراه ابریشم ۴.۲ هکتار است که با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان طبق برنامه زمانبندی به اتمام خواهد رسید.

وی اضافه کرد: در حال حاضر نیروی‌های عمران شهری در حال آسفالت فاز نخست این مسیر به مساحت دو هکتار با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان هستند و این عملیات تا پایان هفته ادامه خواهد داشت.

رییس سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری سبزوار تاکید کرد: پس از عملیات آسفالت، کار نصب ۲۰۰ عدد تیر پارکی با هزینه‌ای بالغ بر ۱۴۰ میلیون تومان، نصب ۲۵ عدد نیکمت با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیون تومان و احداث فضای سبز و کاشت درخت در فاز نخست در این مسیر آغاز می‌شود.

استیری گفت: در فاز نخست این پروژه ۱۲ هزار مترمربع از تقاطع بلوار توحید شهر تا تقاطع خیابان دانشگاه جدول‌گذاری شده و جهت تکمیل هر چه سریعتر این مسیر، ماسه‌ریزی، تسطیح و زیرسازی آن نیز در حال انجام است.

وی ابراز امیدواری کرد: با تکمیل این طرح گام‌های موثری در توسعه ورزش همگانی و ایجاد روحیه نشاط، شادابی و سلامت شهروندان برداشته شود.

کد خبر 399237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.