شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان تشکیل می‌شود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی اصفهان گفت: بر اساس مصوبه هیئت وزیران مبنی بر یکپارچه سازی دو شرکت آب و فاضلاب شهری و روستایی "شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان" تشکیل می شود.

هاشم امینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا پیرامون ابلاغیه وزارت نیرو مبنی بر یکپارچه سازی وظایف شرکت های آب و فاضلاب روستایی و شهری، اظهار کرد: با ادغام دو شرکت آب و فاضلاب شهری و روستایی اصفهان در یک مجموعه واحد فعالیت خواهند کرد و از این پس شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان تشکیل می‌شود که به دو بخش شهر و روستا خدمات رسانی می‌کند.

به گزارش ایمنا، بنابر گفته سید اکبر بنی طبا اهدافی که وزرات نیرو از ادغام این دو مجموعه پیگیری می‌کند، این است که با یک سیاست واحد، تامین و توزیع آب شرب و بهداشت شهرها و روستاهای استان انجام شود. همچنین در حوزه بهره برداری و تامین آب، هزینه ها کاهش یابد و با تسریع در انجام امور و افزایش کیفیت خدمات، حداکثر رضایتمندی مردم به ویژه روستاییان فراهم شود.

براین اساس شرکت آبفای استان متولی تامین و توزیع آب شرب و بهداشتی شهرها و روستاهای استان اصفهان است.

استان اصفهان دارای ۲۴ شهرستان و ۹۳۵ روستا است‌. تصفیه خانه باباشیخعلی اصفهان تامین کننده آب شرب حدود ۵۶ شهر و ۳۰۰ روستا با جمعیتی حدود چهارمیلیون نفر است.

اخبار مرتبط:

کد خبر 399229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.