علاقه‌ای به پروژه‌های ویترینی نداریم

شهردار تبریز با تاکید بر لزوم توجه هرچه بیشتر به موضوع فضای سبز و محیط زیست، اولویت‌های بودجه سال ۹۹ را تشریح کرد.

به گزارش ایمنا، ایرج شهین‌باهر در نشستی با حضور معاونان، شهرداران مناطق و مدیران سازمان‌ها و شرکت‌های تابع شهرداری تبریز، با تشریح اولویت‌های بودجه سال ۹۹، اظهار کرد: با توجه به ثبات و آرامشی که هم اکنون شهرداری تبریز از آن برخوردار است، وضعیت بودجه امسال نسبت به سال قبل بهتر شده است.

وی ادامه داد: افتخار می‌کنیم که طی دو سال اخیر هیچ تعهدی ایجاد نکردیم و برعکس توانسته‌ایم که بدهی‌ها و تعهدات قبلی را هم پرداخت کنیم و اکنون بدهی‌های شهرداری تبریز نسبت به سال‌های گذشته بسیار کمتر است.

شهردار تبریز با اشاره به موارد مهمی که در بودجه سال ۹۹ آورده شده است، تصریح کرد: گسترش و توسعه فضای سبز موضوعی است که تاکید زیادی روی آن داریم و می‌خواهیم سال ۹۹، سال شکوفایی و عمران شهرداری تبریز باشد.

شهین‌باهر افزود: مهمترین کاری که مدیران شهرداری و شهرداران مناطق می‌توانند انجام دهند، توسعه فضای سبز است که با هزینه نسبتا پائین و با سرعت بالا قابل تحقق است.

وی با اشاره به موارد مهم دیگر که در بودجه سال ۹۹ درج شده، گفت: نهضت آسفالت همچنان تا پایان سال آینده تداوم می‌یابد و تلاش داریم پروژه‌های نیمه‌تمام به ویژه مسیرگشایی‌ها را نیز ادامه دهیم.

شهردار تبریز اضافه کرد: تداوم اجرای پروژه مهم مترو، از دیگر اولویت‌های بودجه سال ۹۹ است که در این راستا به همکاری و کمک مناطق و دیگر سازمان‌های شهرداری نیاز است.

شهین‌باهر گفت: احداث ۱۰ تقاطع غیرهمسطح از دیگر برنامه‌های شهرداری تبریز برای سال ۹۹ است و با اینکه ما علاقه‌ای به پروژه‌های ویترینی نداریم، اما احداث تقاطع غیرهمسطح خواسته مردم و نیاز شهر است و ما نیز خواسته‌های مردم را اجابت می‌کنیم.

وی افزود: تداوم احداث پارک‌های محله‌ای و احداث کمربند سبز در مبادی ورودی شهر و همچنین ادامه عملیات اجرایی سه پروژه بزرگ اتوبان ولایت، پارک بزرگ و مرکز دفن پسماند از جمله برنامه‌های مدنظر شهرداری تبریز برای سال ۹۹ است.

کد خبر 399228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.