از "سرکوچه لکها" تا "چهارراه مدرس" پیاده‌راه می‌شود

شهردار کرمانشاه با اشاره به پیاده‌راه شدن محل پارکینگ شهرداری در آینده، اظهار کرد: با توجه به تمرکز مطب پزشکان در این محدوده و رفت‌ و آمد بسیار در آن، در آینده پارکینگ شهرداری دیگر محلی برای پارکینگ خودرو نخواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سعید طلوعی با بیان اینکه این پیاده‌راه که از ابتدای خیابان مدرس یعنی از "سرکوچه لک‌ها" تا "چهار راه مدرس" است، اظهار کرد: در این پیاده‌راه، آبنماهای زیبا و مبلمان شهری، سرویسهای بهداشتی برای رفاه حال شهروندان و همچنین زیباسازی و منظر فضای سبز شهری احداث می شود

وی در خصوص آسفالت خیابان‌های شهر، خاطرنشان کرد: تا پایان آذرماه تعمیر و آسفالت خیاباهای سطح شهر کرمانشاه را در دستور کار داشتیم ولی به دلیل عدم توان مالی شهرداری بعد از چند ماه از فصل عمرانی کار تعطیل شد و اکنون نیز با توجه به فصل سرما امکان ادامه کار آسفالت خیابان ها را نداریم.

دکتر طلوعی در ادامه با بیان اینکه ۹۰ درصد ناوگان اتوبوسرانی کرمانشاه فرسوده است، گفت: اما وضعیت تاکسیرانی شهر کرمانشاه خوب است. 

در پایان شهردار کرمانشاه ساماندهی دستفروشان را جز برنامه‌های مدیریت شهری شهرداری دانست و گفت: در این راستا نیاز به همکاری تمامی دستگاه‌های ذی‌ربط داریم.

کد خبر 399217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.