مرگ و میر موتورسواران اصفهانی ۱۸ درصد کاهش یافت

رئیس پلیس راهور استان از کاهش ۷ درصدی آمار جانباختگان حوادث رانندگی و کاهش ۱۸ درصدی تعداد جانباختگان موتورسیکلت سواران در ۷ ماهه نخست سال ۹۸ نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدرضا محمدی اظهار کرد: آمار جانباختگان حوادث رانندگی در هفت ماهه نخست سال ۹۸ نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل هفت درصد کاهش داشته و میزان جانباختگان موتورسیکلت سوار نیز ۱۸ درصد کاهش داشته است.

وی افزود: همچنین تعداد مجروحان در تصادفات جرحی ۱۵ درصد افزایش یافته که امید است با مشارکت مردمی با پلیس و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی این مورد نیز کاهش یابد.

سرهنگ محمدی تصریح کرد: در آبان ماه سال جاری تصادفات فوتی سر صحنه نسبت به مدت زمان مشابه در سال قبل ۱۲.۵ درصد کاهش داشته و لی تصادفات جرحی به میزان ۱۴ درصد افزایش داشته است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اصفهان خاطرنشان کرد: رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی ، پرهیز از عجله و شتاب در رانندگی، پرهیز از تغییر ناگهانی مسیر و رعایت سرعت مطمئنه مخصوصا در فصول سرد و هنگام بارش نزولات آسمانی نقش بسزایی در کاهش حوادث و تلفات جاده ای دارد.

کد خبر 399215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.