پیروزی تیم هندبال ذوب آهن در یک بازی سخت

تیم هندبال ذوب آهن در یک بازی نفس گیر توانست تیم شهید شاملی کازرون را شکست دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا؛ امروز -دوشنبه - ۱۱ آذر ماه تیم هندبال ذوب آهن در هفته هشتم لیگ برتر هندبال در ورزشگاه ملت اصفهان میزبان تیم شهید شاملی کازرون بود که این بازی با نتیجه ۲۰ بر ۱۸ به سود ذوب آهن به پایان رسید.

نیمه اول:

در اوایل این بازی شاهد یک بازی جنگنده از هردوتیم بودیم، جنگنده بودن تیم ها باعث شد که برخورد ها در ابتدای بازی زیاد شود. در ادامه دوتیم دوش به دوش یکدیگر به رقابت پرداختند و عملکرد خوبی را به نمایش گذاشتند، تیم کازرون توانست در دقیقه ۱۰ نیمه اول با بازی خوبی که به نمایش گذاشت توانست بازی را با تیم ذوب آهن به مساوی بکشد، بعد از آن بازی همچنان شانه به شانه پیش رفت و هر دو تیم بازی قابل قبولی را به نمایش گذاشتند اما در نهایت تیم ذوب آهن با بازی خوبی که در ۵ دقیقه پایانی نیمه اول به نمایش گذاشت توانست با نتیجه ۹ بر ۷ پیروز به رختکن برود.

نیمه دوم:

تیم ذوب آهن در آغاز نیمه دوم خوش درخشید و توانست در دقیقه ۲ این نیمه گل ۱۰ خود را به ثمر برساند، تیم ذوب آهن تواست به بازی خوب خود ادامه دهد، در دقیقه ۱۰ این بازی تیم ذوب آهن توانست اختلاف خود را با تیم کازرون به ۵ گل برساند. تیم شهید شاملی کازرون حملات زیادی را به سمت دروازه ذوب آهن انجام داد اما دروازبان ذوب آهن روز خوبی داشت و توانست بسیاری از توپ های تیم کازرون را مهار کند. تیم کازرون در ۱۵ دقیقه دوم بازی تیم خود را هجومی کرد و توانست گل های پی در پی وارد دروازه ذوب آهن بکند. دقایق پایانی این بازی بسیار نفسگیر بود، هر دو تیم برای پیروزی در این بازی می‌جنگیدند اما در نهایت تیم ذوب آهن توانست با نتیجه ۲۰ بر ۱۸ پیروز این بازی شود.

حواشی بازی:

حدود ۱۰۰ نفر برای تماشای این بازی به ورزشگاه ملت آمده بودند.

 در دقیقه ۲۰ نیمه اول بازی سرمربی تیم ذوب آهن به دلیل اخراج بازیکنش به داور بازی اعتراض کرد.

جواد محمدی مدیر عامل باشگاه ذوب آهن از جایگا ویژه شاهد این بازی بود.

کد خبر 399211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.