آرزو داریم استاندار چهار محال بختیاری یک بار برای دیدن بازی بیاید

سرپرست تیم رعد پدافند گفت: وقتی توان مالی کم می شود بازیکنان ما در تیم های مختلف پخش می شوند که نتیجه بازی اگر چه پایاپای بود اما باخت می شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کمال مبینی پس از باخت مقابل ذوب آهن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اگرچه نتیجه را واگذار کردیم اما به نظر من ما برنده واقعی هستیم زیرا در ده تیم سوپر لیگ بازیکنانی از شهر کرد بازی می کنند.  وقتی توان مالی کم می شود بازیکنان ما در تیم های مختلف پخش می شوند که نتیجه بازی اگر چه پایاپای بود اما باخت می شود.

وی افزود:  در شهر کرد کار خانه های بزرگ نداریم، توان مالی کم است اما باهمین تیم بهنام یخچالی، محمد جمشیدی، رسول مظفری و دیگر بازیکنان بزرگی را به فدراسیون بسکتبال دادیم. در سوپرلیگ شرکت می کنیم تا بازیکنان بیشتری تحویل فدراسیون دهیم.

سرپرست تیم رعد پدافند با بیان اینکه آرزو داریم یکی از بازی های مارا استاندار چهار محال بختیاری از نزدیک ببیند، تصریح کرد: حضور استاندار چهارمحال باعث می شود خیر و برکتی به بسکتبال برسد  تا باتوان بیشتری به بسکتبال بپردازیم.

مبینی درخصوص جوان بودن تیم، خاطر نشان کرد: بازیکن خارجی نمی توانیم بگیریم اکثر بازیکنان سرباز و جوان هستند که افتخار می کنیم با جوانان در سوپر لیگ بازی می کنند.

کد خبر 399208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.