۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۸
شهر کاج، رنگی می‌شود

در این بسته خبری از هوشمندسازی ۳ ایستگاه مترو تهران تا پایان سال تا ساماندهی زیرساخت‌های بازارچه جوانرود و عملیات خط کشی محوری مکانیزه در معابر رشت را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

آغاز بررسی منشأ بوی نامطبوع در تهران

شینا انصاری، مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران، در خصوص انتشار بوی نامطبوع در مناطق مرکزی شهر تهران که از ساعتی پیش آغاز شده است، گفت: از ساعتی قبل شکایت‌هایی در خصوص انتشار بوی نامطبوع در مناطق مرکزی شهر تهران به اداره کل محیط زیست شهرداری تهران واصل شد.

مناسب سازی ۱۳۹ ایستگاه اتوبوس برای توان یابان تهرانی

عبد الرضا گلپایگانی، معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران با اشاره به اقدامات شهرداری همزمان با ۱۲ آذر روز جهانی معلولان گفت: یکی از ضرورت‌ها حرکت آسان معلولان در ایستگاه‌های بی آر تی بود که تا کنون ۱۳۹ ایستگاه برای این قشر مناسب سازی شده است.

اجرای عملیات خط کشی محوری مکانیزه در معابر رشت

عملیات خط کشی محوری مکانیزه در معابر رشت به همت مدیریت ایمنی و مهندسی ترافیک معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری رشت انجام شد.

مشهدی‌ها از ابتدای سال 28 روز هوای ناسالم تنفس کردند

محمد پذیرا، رییس اداره محیط زیست، سلامت و ایمنی شهرداری مشهد گفت: شهروندان مشهدی از ابتدای امسال تاکنون ۲۰۰ روز هوای سالم، ۲۸ روز هوای ناسالم و ۲۸ روز هوای پاک تنفس کردند.

آرامستان کرمان بهسازی و ساماندهی می‌شود

علی عسگری، سرپرست مدیریت سازمان آرامستان‌های شهرداری کرمان، از بهسازی و ساماندهی آرامستان شهر کرمان خبر داد.

ساماندهی زیرساخت‌های بازارچه اولویت شهرداری جوانرود است

فرهاد تاب زر، شهردار جوانرود با بیان اینکه ساماندهی زیرساخت‌های بازارچه اولویت شهرداری است، گفت : برای آسفالت بازارچه هشت میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی اختصاص یافته است.

هوشمندسازی ۳ ایستگاه مترو تهران تا پایان سال

محمود فرجود، مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران گفت: تا پایان امسال، ایستگاه شهر هوشمند در سه نقطه شهر تهران ایجاد می‌شود که نقطه اول آن در مترو ایستگاه تجریش است.

شهر کاج، رنگی می‌شود

امیر ابراهیم زاده، رییس سازمان سیما منظرو فضای سبز شهری شهرداری بیرجند گفت:کاشت درختان سرو و کاج منتفی شده وفضای سبزشهر بیرجند از یکنواختی بیرون خواهد آمد.

افزایش پنج برابری جریمه‌ی ساخت و ساز

غلامعلی فیض اللّهی، مدیر کمیسیون های ماده صد شهرداری اصفهان گفت: پنج برابر شدن جریمه ها باعث شده دیدگاه درآمدزایی بودن ماده صد و اینکه عده‌ای تخلفات ساخت و ساز را به صرفه می‌دانند، افت پیدا کند.

اجرای طرح جدید گردشگری در یاسوج

رحمان وفانژاد، مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: یک طرح گردشگری با زیربنای ۱۴ هزار و ۸۰۰ مترمربع و سرمایه گذاری ۶۰ میلیارد تومان در یاسوج اجرا می‌شود.

کد خبر 399198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.