پیروزی قاطعانه ذوب‌آهن مقابل رعد پدافند هوایی شهرکرد

تیم بسکتبال ذوب آهن در هفته نهم لیگ برتر با نتیجه ۵۰ بر ۸۳ تیم رعد پدافند هوایی شهرکرد از پیش رو برداشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز -دوشنبه ۱۰ آذر ماه- تیم بسکتبال ذوب آهن در هفته نهم لیگ برتر از ساعت ۱۶ در ورزشگاه ملت میزبان تیم رعد پدافند هوایی شهر کرد بود که این دیدار با نتیجه ۵۰ بر ۸۳ به پایان رسید.

کوارتر اول:

ذوب آهن توانست امتیازات نخست کوارتر اول را به نفع خود کسب کند اما بازیکنان تیم رعد پدافند هوایی شهر کرد با فشاری که به ذوب آهن وارد کردند امتیاز های از دست داده را جبران و از حریف خود پیش افتادند که در نهایت این کوارتر با نتیجه ۱۷ بر ۱۹ به نفع رعد پدافند هوایی شهر کرد به پایان رسید.

کوارتر دوم:

ذوب آهن کوارتر دوم را با یک پرتاب سه امتیازی آغاز کرد که نتیجه بازی را به نفع خود بر گرداند، این تیم در  این کوارتر بازی مالکانه تر و دفاعی بهتر نسبت به رعد پدافند هوایی شهر کرد داشت و توانست اختلاف امتیاز را بیشتر کند، در نهایت ذوب آهن کوارتر دوم را  با نتیجه ۳۰ بر ۴۳ به اتمام رساند.

کوارتر سوم:

در این کوارتر دوتیم جنگندگی بالایی داشتند، رعد پدافند هوایی شهر کرد با وجود اینکه اختلاف امتیاز زیادی با ذوب آهن داشت بازهم تلاش کرد تا نتیچه را تغییر دهد که تا حدودی موفق بود و از لحاظ بازی برتری نسبی نسبت به ذوب آهن داشت اما موفق نشد تمام امتیازات از دست رفته را بگیرد که این کوارتر با نتیجه ۵۰ بر ۶۱ به پایان رسید.

کوارتر چهارم:

ذوب آهن همانند کوارتر های دیگر با امتیاز گیری بازی را آغاز کرد، در دقایقی رعد پدافند هوایی شهر کرد برتری داشت اما بازهم آین ذوب آهن بود که در امتیاز گیری عملکرد بهتری داشت. این بازی به نتیجه ۵۹ بر ۸۳ به نفع ذوب آهن به پایان رسید.

کد خبر 399196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.