شاخص‌های بورس تهران سبز باقی ماندند

شاخص های بورس تهران با وجود اینکه در ابتدای معاملات امروز به سرعت در حال رشد بودند، در ادامه از شدت این رشد کاسته شد اما در نهایت این شاخص ها سبز باقی ماندند تا سومین روز سبز بورس تهران نیز رقم بخورد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در ابتدا با شیبی تند روند صعودی به خود گرفت و در ساعت ۹:۵۰ به ۳۲۲ هزار و ۸۹۶ واحد رسید اما در نهایت کمی از شیب صعود خود کاست و در نهایت با ۳۲۰ هزار و ۱۹۴ واحد رسید.

از تغییرات دیگر شاخص‌های بورس می‌توان به افزایش ۹۹ واحدی شاخص کل هم وزن، ۴۰۸ واحدی شاخص قیمت، ۸۱۵ واحدی شاخص بازار اول، چهار هزار و ۴۱۹ واحدی شاخص بازار دوم، یک‌هزار و ۹۷۹ واحدی شاخص صنعت، افزایش ۱۱۲ واحدی شاخص ۳۰ شرکت بزرگ و افزایش ۸۱ واحدی شاخص ۵۰ شرکت فعال‌تر اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات امروز بورس تهران به چهار هزار میلیون سهم در طول ۵۳۳ هزار و ۷۱۰ معامله و ارزش ۲۱ میلیون و ۸۳۳ هزار و ۷۹۰ میلیون ریال رسید. ارزش کل بازار بورس تهران نیز بالغ بر ۱۱ میلیون و ۶۸۳ هزار و ۹۷۳ میلیارد ریال شد.

در این میان نمادهای " ثفارسح۱"، " ددام۱" و" کاوهح۱" بیشترین افزایش قیمت و نمادهای " ختراکح۱" ، " فنورد۱" و " غسالم۱" بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.

کد خبر 399181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.