شهردار جدید شاهین‌شهر معرفی شد

طی مراسمی با حضور مسئولان استان و شهرستان شاهین شهر ومیمه حمیدرضا فرهنگ به عنوان شهردار شاهین شهر معرفی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شاهین شهر و میمه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان در آئین معارفه شهردار شاهین شهر گفت: دو وظیفه اصلی شهرداری ها، پرداختن به انظباط مالی و رعایت اصول و ضوابط شهرسازی است.

حجت الله غلامی اظهار کرد: شهرداری ها پیشرو در توسعه و خدمت رسانی به مردم هستند و لازمه این پیشرویی، برنامه ریزی دقیق، تعامل و همکاری با شوراها و نهادهای اداری و همراهی با مردم است.

وی گفت: ۱۰۸ شهرداری در استان اصفهان در حال فعایت و خدمت هستند که باید علاوه بر استفاده از ظرفیت و توانمندی های شهرداری از ظرفیتِ مشوق های بودجه ای که در قانون دیده شده و ظرفیت طرح های مشارکتی استفاده شود.

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام قاسم هاشمی امام جمعه شاهین شهر مردم داری و مردم محوری  و توجه به ظرفیت های مختلف شهر را از شهردار جدید خواستار شد.

سرپرست فرمانداری شاهین شهر در این آیین گفت: اولین کار و سرنوشت شهر را باید شهروندان واقعی شهر که یک عمر در این شهر زندگی کرده اند مشخص کنند نه مدعیان دوروغین که در شهر بزرگ شده اند.

اسفندیار تاجمیری افزود: اعتماد سازی ه به نیروها بخصوص نیروهای با سابقه و توجه به آموزش و فرهنگ سازی را نیاز شهر نام برد.

در ادامه نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی گفت: جذب سرمایه گذاردرشهر و حریم شهر علاوه بر اشتغالزایی به درامد شهر کمک می کند که نیازمند تومایت بیشتر است.

حسینعلی حاجی پیگیری و توجه برای احداث شهرک پوشاک و مرکز رشد برای پویایی نخبگان را خواستار شد.

در این آئین طی حکمی از سوی عباس رضایی استاندار اصفهان، حمیدرضا فرهنگ به عنوان شهردار شاهین شهر معرفی و از تلاش های سه ماهه محمد علی عزیزی سرپرست شهرداری شاهین شهر قدردانی شد.

حمیدرضا فرهنگ در ۱۱ آبان با ۷ رأی موافق شورای اسلامی شهر به عنوان  شهردار شاهین‌شهر انتخاب شده بود.

حمید عشقی شهردار سابق شاهین شهر که در ۲۲ مرداد امسال با مصوبه شورای شهر شاهین شهر به دلیل نبود احراز سکونت و تایید آن در کمیته تطبیق شهرستان از سمت خود  عزل شد.

کد خبر 399180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.