تغییر رویکرد خدمت سربازی امری ضروری است

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا با بیان اینکه سربازان از ارکان اصلی در نیروهای مسلح هستند، گفت: تغییر رویکرد خدمت سربازی برای عدالت محوری امری ضروری است.

 به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "تقی مهری" در جلسه میز سرباز با اشاره به تاثیرات فرمایشات مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای در عبور از فتنه اخیر اظهار کرد: در این حوادث با درایت و تدابیر حکیمانه فرمانده معظم کل قوا، نظام جمهوری اسلامی ایران در جنگی که به تعبیر ایشان "جنگ امنیتی" بود، پیروز  و بساط آشوبگران صهیونیستی و آمریکایی برچیده شد.

وی با ادای احترام به مقام شامخ شهدای ناجا در حوادث اخیر عنوان کرد: نیروهای جان برکف ناجا در سراسر کشور با بصیرت و رشادت در مقابل فتنه‌های طراحی شده دشمنان ایستادند و خون خود را فدای امنیت مردم کردند.

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا با بیان اینکه تغییر رویکرد خدمت سربازی برای عدالت محوری امری ضروری است، افزود: سربازان یکی از ارکان اصلی در نیروهای مسلح هستند و توجه به جایگاه آنان در ساختار سازمانی نیروهای مسلح امری مهم است چراکه امنیت شغلی سربازان ارتقاء می‌یابد و حقوق سربازان نیز در جایگاه تبیین شده اجرا و حیطه وظایف کارکنان وظیفه در مسئولیت و مأموریت‌های محوله مشخص می‌شود.

وی با اشاره به اجرای طرح به کارگیری بهینه سربازان در نیروی انتظامی افزود: در راستای تدابیر فرمانده معظم کل قوا که فرمودند: "باید احساس تضییع وقت و عمر به سرباز دست ندهد"، گام‌های بلندی در مسیر دستیابی به عدالت محوری در حوزه سربازی برداشته شده ضمن اینکه با تلاش‌های صورت گرفته زمینه بهبود بهره وری سربازان در نیروی انتظامی نیز فراهم شده است.

سردار مهری تصریح کرد: بحمدالله در مرکز راهبردی ناجا با حمایت و مشارکت معاونت‌های ستادی ناجا و نمایندگان آنان درحوزه سربازی اقدامات خوبی در حال پیگیری است؛ ان شاءالله راهکارهای مناسبی در راستای جذب و سازماندهی بهینه سربازان در نیروی انتظامی احصاء و به مراجع مربوطه منعکس می‌شود.

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب گفت: بخش عمده‌ای از این  بیانیه به نیروی انسانی مرتبط است و با توجه به اینکه نیروی انتظامی انسان محور است باید در این زمینه کوشش مضاعفی صورت گیرد که بحمدالله ناجا در بحث بیانیه گام دوم پیشرو است.

کد خبر 399178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.