هواداران سرمایه‌های اصلی بسکتبال شهرداری گرگان

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان گفت: سرمایه‌ اصلی تیم بسکتبال این شهرداری هواداران پرشور و کم‌نظیری است که هیچگاه تیم را تنها نگذاشتند.

به گزارش ایمنا، حسن افروشه با اشاره به دیدار امروز تیم بسکتبال شهرداری گرگان و مهران تهران که به میزبانی مهرام تهران از ساعت ۱۸ در سالن بسکتبال آزادی برگزاری خواهد شد اظهار کرد: خوشبختانه تیم در شرایط مطلوبی قرار دارد و تمرینات خوبی را برای برگزاری دیدار خوب پشت سر گذرانده است.

وی ادامه داد: تداوم روند پیروزی‌های تیم بسکتبال شهرداری گرگان حاصل حمایت‌های اعضای محترم شورای اسلامی و شهردار گرگان و تدابیر و دقت نظر کادر فنی و تلاش بی‌وقفه بازیکنان است که امیدواریم این روند رو به رشد همینگونه ادامه داشته باشد.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان تصریح کرد: یکی از سرمایه‌های بزرگ تیم بسکتبال شهرداری گرگان هواداران پرشور و کم‌نظیری است که هیچگاه تیم را تنها نگذاشتند.

افروشه با اشاره به پیش‌بینی حضور هواداران گرگانی مقیم تهران و گرگانی‌هایی که خود را برای حمایت از تیم در این بازی به تهران رسانده‌اند گفت: با توجه به قوانین فدراسیون، درصد مشخصی برای حضور هواداران تیم میهمان در سالن در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: لذا ممکن است برخی از علاقه‌مندانی که برای تماشای این دیدار و حمایت از تیم مورد علاقه خود به سالن مسابقه آمدند امکان حضور در سالن را نداشته و یا نتوانند در جایگاه هواداران تیم میهمان مستقر شوند.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان ضمن پوزش از شرایط پیش آمده گفت: همیشه قدردان و سپاسگذار هواداران هستیم و امیدواریم بتوانیم با کسب پیروزی، حمایت آنان را جبران کنیم.

افروشه عنوان کرد: بدون شک با حضور این هواداران هیچگاه در بازی‌های خارج از خانه این احساس را نداریم که در شهری دیگر به رقابت با حریفان رفته‌ایم و با این شرایط، لقب پایتخت بسکتبال ایران شایسته گرگان و دوست‌داران بسکتبال در این شهر است.

کد خبر 399175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.