"پسماند" صدرنشین جدول ارزیابی در شهرداری اصفهان

مدیر هماهنگی و نظارت بر امور مناطق و سازمان‌های شهرداری اصفهان گفت: پس از مشخص شدن نتایج ارزیابی عملکرد سازمان‌های وابسته به شهرداری و معرفی سازمان‌های برتر شهرداری در شش ماهه نخست سال ۹۸، سازمان مدیریت پسماند صدرنشین جدول ارزیابی در شهرداری اصفهان شد.

بهروز نصرآزادانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ارزیابی عملکرد سازمان‌های وابسته به شهرداری و معرفی سازمان­‌های برتر شهرداری در شش ­ماهه اول سال ۹۸ در کنار ارزیابی با مدل سرآمدی تعالی سازمانی به عنوان ارزیابی عملکرد بلند مدت سازمان­‌ها صورت پذیرفت که تدقیق مؤلفه‌های سنجش‌پذیر و افزایش کیفیت در ارزیابی‌­ها از ویژگی­‌های این دوره ارزیابی بوده است.

وی افزود: در آغاز فرآیند ارزیابی سازمان‌­ها، ابتدا تمرکز بر روی برنامه‌مندی آن­ها بود، سپس تأکید بر شاخص‌­ها و در ادامه کنترل پروژه‌ها و نهایتاً تحقق اهداف برنامه راهبردی شهرداری مد نظر بوده است.

مدیر هماهنگی و نظارت بر امور مناطق و سازمان‌های شهرداری اصفهان تلاش و حرکت برخی از سازمان­‌ها برای بهبود فعالیت‌ها، تحرک، پویایی، شفافیت و تقویت نظام گزارش‌دهی و پاسخگویی را از دستاوردهای خوب دوره­‌های ارزیابی دانست و گفت: توجه به اصلاح عملکرد و دیدن زوایای مورد غفلت در سازمان‌ها می‌تواند مقدمه بررسی و تغییر برخی از شاخص‌های مورد سنجش در سازمان‌ها باشد که با همفکری حوزه برنامه‌ریزی در سازمان­‌ها می‌توان آنها را بهبود بخشید.

وی با بیان اینکه ارزیابی در این دوره، توسط کمیته‌ای متشکل از نمایندگان مدیریت هماهنگی، مدیریت برنامه ریزی و بودجه و معاونت سازمان مربوطه انجام شد، اظهار کرد: ارزیابی این دوره نیز از شفافیت و مشارکت خوبی برخوردار بوده است.

نصر آزادانی خاطرنشان کرد: در دوره ارزیابی شش ماهه اول سال ۹۸ به ترتیب سازمان­‌های مدیریت پسماند، عمران و حمل و نقل بار موفق به کسب برترین رتبه­‌ها شدند.

کد خبر 399160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.