سازه‌های مسکونی و تجاری در کنار هم امنیت ایجاد می‌کند

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: فضای سبز و سازه‌ها و کنار هم قرارگرفتن بخش مسکونی در کنار بخش تجاری از عوامل اثرگذار در امنیت بخشی و به دنبال آن بازآفرینی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، زهرا نژادبهرام در جلسه کمیته راهبردی فضای فوقانی تونل راه آهن تهران-تبریز(طرح نیلوفری) اظهار کرد: خلق مجدد محیط می‌تواند با بهره‌گیری از سرمایه های ذاتی آن در ایجاد ظرفیت و ارتقا کیفیت زندگی شهروندان تاثیر ویژه‌ای داشته باشد.

وی با اشاره به مساحت ۳۶ هکتار پی بازآفرینی در این پروژه، افزود: در منطقه ۱۷ باید پروزه‌های محرک توسعه ویژه‌ای ایجاد شده و از هیچ اقدام عاجلس برای بازآفرینی در آن دریغ نکنیم.

رئیس کمیته شهرسازی شورای شهر تهران با تاکید بر جایگاه ویژه ایمنی و امنیت در بحثهای بازآفرینی، تصریح کرد: طراحی فضای سبز و سازه‌ها و کنار هم قرارگرفتن بخش مسکونی در کنار بخش تجاری از عوامل اثرگذار در امنیت بخشی و به دنبال آن بازآفرینی است.

نژادبهرام خاطرنشان کرد: بیشتر از هر چیز نگران بافت فرسوده حاشیه این محور هستیم که لازم است با تلاش و پیگیری‌های لازم، دست به اقدامات توسعه‌ای در مناطق ۱۸، ۱۷ و ۱۶ شهر تهران بزنیم.

کد خبر 399153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.