احداث یک هکتار فضای سبز در تقاطع توحید سنندج

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری سنندج از آغاز عملیات لوله‌گذاری و احداث فضای سبز به متراژ یک هکتار در تقاطع غیرهمسطح توحید

به گزارش ایمنا، شرمین شریفی اظهار کرد: عملیات احداث فضای سبز در تقاطع غیرهمسطح توحید آغاز شد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری سنندج ادامه داد: یکی از پروژه‌های عمران شهری شهرداری که در مراحل پایانی است احداث تقاطع غیرهمسطح توحید است.

وی تصریح کرد: این سازمان در راستای رسالت کاری خود و همچنین با هدف توسعه سرانه فضای سبز عملیات احداث فضای سبز محوطه این تقاطع را آغاز نمود.

شریفی گفت: قریب به یک هکتار فضای سبز در محوطه تقاطع غیرهمسطح توحید احداث خواهد شد که در حال حاضر عملیات خاکریزی و لوله‌گذاری و آبرسانی این مسیر در حال انجام است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری سنندج اضافه کرد: برای انجام عملیات لوله‌گذاری از لوله پلی اتیلن ۹۰ میلیمتری به طول ۳۰۰ متر، لوله پلی اتیلن ۶۳ میلیمتری به متراژ هزار متر و لوله پلی اتیلن ۱۶ میلیمتری به متراژ دو هزار متر استفاده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه آبیاری به صورت ترکیبی بارانی و قطره‌ای انجام می‌شود، اظهار کرد: برای نخستین‌بار عملیات آبرسانی تحت فشار به صورت ترکیبی و کاملا اتوماتیک انجام شده و با کنترل از راه دور راه‌اندازی (خاموش و روشن) می‌شود.

کد خبر 399145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.