عصر امروز آلودگی از اصفهان می‌رود/ کاهش ۵ درجه‌ای دما

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه آلودگی هوا در مناطق مرکزی استان به ویژه کلانشهر اصفهان تا بعد از ظهر امروز ادامه دارد، افزود: غبار آلودگی امروز به تدریج با افزایش ابر و وزش باد برطرف می شود.

ویکتوریا عزتیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آغاز فعالیت امواج ناپایدار در استان، اظهار کرد: وضعیت جوی بیشتر مناطق استان به به صورت قسمتی ابری و گاهی وزش باد خواهد بود.

وی با بیان اینکه آلودگی هوا در مناطق مرکزی استان به ویژه کلانشهر اصفهان تا بعد از ظهر امروز ادامه دارد، افزود: امروز از ساعات بعد از ظهر به تدریج با افزایش ابر و وزش باد غبار آلودگی برطرف خواهد شد و به تناوب بارش برف و باران در برخی مناطق به ویژه نیمه غربی  استان تا اواخر روز سه شنبه پیش بینی می شود.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به کاهش سه تا پنج درجه ای دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده، گفت: کاشان و چوپانان با دمای ۱۸ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بویین میاندشت با دمای سه درجه سانتی‌گراد زیر صفر به ترتیب گرمترین و سردترین مناطق استان خواهند بود.

عزتیان بیان کرد: بیشینه دمای هوا در کلانشهر اصفهان امروز به ۱۴ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و کمینه دما صح فردا به سه درجه سانتی‌گراد بالای صفر می رسد.

کد خبر 399120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • GB ۲۱:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
    0 0
    امروز بعدازظهر را هم دیدیم. کلا هیچ چیزا درست پیش بینی نمیکنند. تعطیلی مدارس درست نیست ولی اگه امروز تعطیل شده بود شهر امروز به یه اتاق دود تبدیل نشده بود.