حاشیه‌های شهر بجنورد وضعیت مناسبی ندارد

شهردار بجنورد گفت: مناطق حاشیه‌ای مرکز استان خراسان شمالی وضعیت بسیار بدی دارند که رسیدگی به نواحی و توجه به آن از مهمترین و اولویت‌دارترین برنامه‌های شهرداری خواهد بود.

به گزارش ایمنا، هادی زارعی با اشاره به اهمیت شفافیت، آسان‌سازی امور مردم و اعتمادسازی، اظهار کرد: ایجاد زمین‌های روباز ورزشی، تجهیز فرهنگسراها و محوطه‌سازی و آسفالت شهری از دیگر برنامه‌های این نهاد خواهد بود.

وی با اشاره به اوضاع بد مالی شهرداری در زمان تحویل آن که اکنون به سمت بدتر شدن نیز پیش می‌رود، تصریح کرد: برای کنترل این وضعیت یک ستاد درآمد و نیز کارگروهی برای کاهش هزینه‌ها در شهرداری تشکیل شده است.

شهردار بجنورد رئوس فعالیت حوزه مالی شهرداری را آرای استنکافی کمیسیون‌ ماده ۱۰۰، ممیزی املاک و پیگیری مطالبات شهرداری برشمرد و با اشاره به بررسی مشکلات سرمایه‌گذاری در شهر بجنورد در یک برنامه درازمدت، افزود: مشکلاتی در این رابطه از قبل به شهرداری به ارث رسیده که اگر رفع نشود نمی‌توان به بحث‌های دیگر سرمایه‌گذاری ورود پیدا کرد.

زارعی با اشاره به برنامه‌ریزی برای رفع مشکلات پروژه‌های بزرگ سرمایه‌گذاری هماگ و طلای سفید بجنورد برای ایجاد اطمینان خاطر در دیگر سرمایه گذاران، تصریح کرد: در حوزه عمرانی و شهرسازی آمادگی لازم برای هرگونه خدمت وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی برای ساماندهی کشتارگاه صنعتی، پروژه کمپوست، استخر روباز بانوان در بش‌قارداش، گلستان شهر و ساخت گود کشتی باچوخه و رفع کاستی‌های بازار روز از دیگر برنامه‌های حوزه مدیریت شهری است.

کد خبر 399113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.