قاتل به صحنه جرم باز می‌گردد!

ششصد و سی و یکمین شماره "صدای سپاهان" به عنوان رسانه الکترونیک هواداران و یاران سپاهانی و هفتاد و چهارمین شماره "سبز سبزم" رسانه سبزدلان و هواداران باشگاه ذوب آهن به عنوان کاری از گروه "فوتبال به وقت اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "قاتل به صحنه جرم باز می‌گردد" عنوان اصلی رسانه "صدای سپاهان" است که به احتمال حضور برانکو در راس هدایت تیم ملی فوتبال ایران اختصاص دارد. مطلب مربوط به این عنوان به قلم مرتضی رمضانی راد سردبیر این رسانه را با هم می‌خوانیم:

رسانه ها نوشته‌اند برانکو به احتمال بسیار قوی سرمربی تیم ملی می‌شود، حتما در ادامه هم نوشته میشود منجی فوتبال ایران آمد! به قول یکی از دوستان ورزشی نویس،آمدن برانکو بیشتر شبیه برگشتن قاتل به صحنه جرم است تا چیزهای دیگر. همان روزهایی که برانکو با مواضعش و جنگ با کی روش هواداران فوتبال ملی را دوقطبی کرد و در امتداد مواضع او رسانه های خاطرخواهش با توپی پر ناشر بذر کینه علیه تیم ملی بودند نوشتیم که او در برخی جلسات محرمانه با شخصیت های ورزشی از جمله مدیرعامل اسبق سپاهان از تمایل شدیدش برای سرمربیگری تیم ملی سخن گفته و جایگاه کارلوس را میخواهد.کی روش هم بارها این موضوع را گفت اما مدام متهم شد. حالا لحظه بازگشت قاتل به صحنه جرم نزدیک است!
راستی رسانه های پرسپولیسی و عاشق برانکو! یک سئوال،مگر شماها نگفتید کی‌روش ملت را دو دسته کرده؟ قرار است برانکو ما را یکدست کند؟ تیم ملی با برانکو، یعنی برگشتن به شانزده سال پیش. در این مدت، برانکو جای بزرگی نرفته، چیز جدیدی ندارد برای عرضه. فقط باتجربه تر شده و این کافی نیست. راستی مگر مدیر روابط عمومی وزارت ورزش ضمن خوشحالی از وداع با کی روش با ردیف کردن خرواری از نام مربیان بزرگ دنیا ننوشت که دوباره طلوع می کنیم؟ طلوع دوباره مان با برانکو است؟


"پسران طلایی بی خیال این حواشی باشند" تیتر دیگری از این روزنامه است که اشاره به حواشی و جوسازی برخی رسانه ها علیه سپاهان دارد .در  این مطلب آمده است که جوسازی های تخریبی اخیر برخی از  رسانه هدف جز تضعیف و زیر سوال بردن نتایج سپاهان ندارد و طلایی پوشان باید بدون توجه به این حواشی با قدرت در مسیر قهرمانی گام بردارند .

"سپاهان دلتنگ آسیا " عنوانی دیگری از این رسانه است که اشاره به قرعه کشی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا دارد.سپاهان پس از چند فصل دوری از این رقابت ها آماده حضور پر قدرت در  این تورنمنت بزرگ است.
"دوری یک ماهه محمد رضا حسینی از میادین" عنوان پایانی این روزنامه است که به موضوع مصدومیت محمد رضا حسینی در بازی این هفته مقابل استقلال دارد. پزشکان می‌گویند حسینی حدود یک ماه از میادین دور خواهد بود.

"باید پرسپولیس را ببریم تا قدرت ذوب آهن را نشان دهیم" تیتر نخست روزنامه "سبز سبزم" است که به گفت و گوی اخیر معراج اسماعیلی گلر جوان ذوب آهن اختصاص دارد. معراج در این مصاحبه عنوان کرده است که برای نشان دادن قدرت ذوب آهن راهی جز پیروزی برابر پرسپولیس را نخواهند داشت و او و هم تیمی هایش مصمم برای رسیدن به این هدف هستند .

"فرصت اجباری برای آفریقایی های ذوب آهن" عنوان دیگری از این رسانه است که به عملکرد ضعیف بازیکنان آفریقایی تیم ذوب آهن دارد. مسئولین ذوب آهن بخاطر رقم بالای قرارداد و البته مدت زمان دوساله قراردادهای بازیکنان خارجی خود ناگزیر به فرصت دوباره به این بازیکنان خارجی هستند تا شاید بتوانند جلوی ضرر دلاری خود را بگیرند .

"منصوریان انتظارات پا منطقی می‌داند" عنوانی دیگر از این روزنامه است که صحبت های احمد جمشیدیان سخنگوی ذوبی ها در مورد خواسته های مدیران باشگاه از منصوریان دارد.

"پرسپولیس ضعیف شده اما همچنان خطرناک است" عنوان پایانی این رسانه است که به صحبت های قاسم حدادی فر کاپیتان ذوب آهن در مورد دیدار حساس ذوب آهن و پرسپولیس اشاره دارد.

کد خبر 399082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.