دستان طلایی/ دارم میام تهران

علیرضا بیرانوند دروازبان لرستانی پرسپولیس و تیم ملی که در کاندیدهای بهترین بازیکن‌های سال آسیا قرار گرفت امروز شانس خود را برای قرار گرفتن کنار کریمی ،دایی، عابدزاده و عزیزی به عنوان بهترین بازیکن سال آسیا امتحان می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، برگزاری مراسم بهترین‌های سال آسیا، تکذیب پیشنهاد تراکتور به علیپور و بالا رفتن احتمال مربیگری تیم ملی توسط برانکو مهم ترین عناوین روزنامه های ورزشی امروز دوشنبه۱۱ آذر- بود.

"هدف" با عنوان " دارم میام تهران " از اظهارات روز گذشته برانکو نوشت که به سفر خود به تهران برای هدایت تیم ملی اشاره کرد اظهاراتی که مرد کروات را نزدیک تر از همیشه به نیمکت تیم ملی می‌کند البته اگر رضایت ویلموتس جلب شود.

علی دایی که سابقه انتخاب به عنوان بهترین بازیکن سال آسیا را دارد حالا امیدوار است بیرانوند نیز ادامه دهنده راه او باشد و افتخار ملی دیگری را برای ایران رقم بزند "خبرورزشی" با عنوان "پارسال باید توپ طلا را به بیرانوند می‌دادند" از اظهارات دیروز آقای گل جهان نوشت.

هنگامی که عصابیت هواداران پرسپولیس از علی علیپور مهاجم این تیم به اوج خود رسید رسانه‌ها ابتدا از رفتن او و بعد به پیشنهاد تراکتور پرداختند، پیشنهادی که "گل" با عنوان "علیپور در لیست ما نیست" به نقل از مدیرعامل تراکتور پیشنهاد این تیم را تکذیب کرد.

در روزهایی که همه از شانس کم بیرانوند برای انتخاب به عنوان بهترین بازیکن سال آسیا می‌گویند و می‌نویسند برخی انتخاب او را یک معجزه از طرف کنفدراسیون آسیا و حتی محتمل می‌دانند اما روابط عمومی فدراسیون فوتبال دیروز آب سردی به پیکر فوتبال ایران ریخت "ایران ورزشی" با عنوان "بیرانوند برنده نشد" از توئیت مازیار ناظمی نوشت.

"با اختلاف قهرمان می‌شویم" عنوان اول "ابرار ورزشی" به نقل از سخنان مدیرعامل استقلال است کسی که از همان ابتدای فصل و پیش از فصل هجمه های زیادی را متحمل شد و حتی سخن از برکناری او پیش آمد اما حال مشخص می‌شود حداقل در انتهای سرمربی انتخاب نادرستی نداشته است.

"دستان طلایی" عنوان اول "پیروزی" است، روزنامه‌ای که اگرچه شانس علیرضا را پایین اما او را بدون کسب توپ طلای سال نیز تاریخ ساز می‌نامد.

کد خبر 399070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.