مرمت و بازسازی بافت های فرسوده ساری

سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری با اشاره به پروژه‌های در دست اقدام این سازمان، گفت: فاز دوم بوستان ملل و مرمت بافت های فرسوده با جدیت پیگیری خواهد شد.

به گزارش ایمنا، مرتضی بربسته با اشاره به پروژه فاز دوم بوستان ملل، اظهار کرد: عملیات بتن‌ریزی دیوار حائل زیر پل کابلی جهت اتصال فازهای نخست و دوم به طول ۲۸ متر در حال انجام است.

وی اضافه کرد: زیرسازی مسیر کندرو لاینینگ نیز به عرض ۱۵ متر همراه با احداث جدول و فضای سبز در این پروژه در حال اجرا است.

سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری بهسازی معابر با هدف سهولت عبور و مرور و روان‌سازی ترافیک را از دیگر فعالیت‌های این سازمان عنوان کرد و ادامه داد: لکه‌گیری و آسفالت کمربندی جنوبی، بلوار عسگری محمدیان، بلوار پاسداران، خیابان شهید اشرفی در بلوار آزادی ، بلوار فرح آباد، کوچه حقانی در بلوار امام رضا(ع)، کوچه آزادگان، کوچه مسلمی و کوچه طالقانی در بلوار کشاورز عملیاتی شد.

بربسته خاطرنشان کرد: مرمت و بازسازی بافت‌های فرسوده شهر در دستور کار قرار دارد و برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه انجام شده است.

وی به پروژه بازگشایی مسیر "پل کابلی" تا "پل‌های شهید نوری" اشاره کرد و افزود: تیم‌های عملیاتی سازمان عمران در محل اجرای این پروژه مستقر بوده و زیرسازی و بازگشایی این مسیر با حمایت شورای اسلامی شهر و همکاری مجموعه شهرداری در حال انجام است.

کد خبر 399069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.