لژیونر شدن حق دختران ایران است

بازیکن سابق تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: مطمئناً لژیونر شدن را به دوستانم پیشنهاد می‌دهم؛ هدف من کمک کردن به تمام دختران فوتبالیست ایران است.

گلنوش خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه حدود هشت سال است سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی را در کارنامه دارد، اظهار کرد: متاسفانه زمان کافی آماده سازی برای حضور بهتر در مسابقات کافا را نداشتیم و شاید بهتر باشد بگویم تیم اعزامی به مسابقات در یک هفته بسته شد.

وی ادامه داد: من در تاجیکستان به تیم اضافه شدم ولی با این حال نتایج خوبی کسب کردیم و امیدوارم با برنامه ریزی های  بلند مدت بتوانیم قوی تر هم ظاهر شویم.

لژیونر تیم ملی فوتبال بانوان ایران با تاکید بر اینکه بازی ایران و ازبکستان به نوعی بازی فینال بود، تصریح کرد: هر دو تیم ایران و ازبکستان قدرتمند بودند و از همان نخست می‌شد حدس زد که رقابت اصلی در این دوره مسابقات کافا بین دو تیم ایران و ازبکستان خواهد بود. بازیکنان ازبکستان خیلی آماده بودند و قهرمانی تیم ازبکستان در این رقابت ها نشان از کار و تمرین فراوان بود.  

بانوی لژیونر فوتبالیست ایران، تصریح کرد: مسابقات کافا در روزهای فیفادی برگزار نشد و تیم باشگاهی من در زمان مسابقات دو بازی حساس را باید انجام میداد ولی خوشبختانه  مربی تیم همکاری کرد و اجازه حضورم در مسابقات کافا را داد؛ خداروشکر دوستانم خوش درخشیدند و موفق شدند در هردو دیدار پیروز میدان باشند.

خسروی در پاسخ به این سوال که آیا لژیونر شدن را به دوستانت پیشنهاد می‌کنی یا خیر، گفت: بله مطمئناً لژیونر شدن را به دوستانم پیشنهاد می‌دهم؛ هدف من کمک کردن به تمام دختران فوتبالیست ایران است. بازیکنای موفق و با استعداد کشور حق دارند در شرایط حرفه ای به عنوان لژیونرهای موفق مطرح شوند.

بیشتر بخوانید:

کد خبر 399053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.