سلامت انتخابات از الزامات مشارکت حداکثری مردم است

نطنز-فرماندار نطنز گفت: صحت و سلامت انتخابات از الزامات مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است.

رمضانعلی فردوسی امروز در حاشیه فرآیند ثبت نام کاندیداهای انتخابات مجلس یازدهم در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، با تاکید بر اینکه یکی از وظایف اجرایی فرمانداری برگزاری انتخابات است، اظهار کرد: دعوت مردم به مشارکت حداکثری و برگزاری انتخابات سالم و قانونمند و پرهیز از هرگونه اقدامی له یا علیه هر یک از نامزدها اصلی ترین وظیفه دست اندرکاران امر برگزاری انتخابات است.

وی گفت: مجریان انتخابات باید تلاش کنند تا شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات باشیم، در کنار آن از تک تک آرایی که به صندوق ریخته می‌شود باید صیانت و پاسداری شود.

فرماندار نطنز با تاکید بر اینکه صحت و سلامت انتخابات از الزامات مشارکت حداکثری مردم است، به موضوع رقابتی برگزار شدن انتخابات و  سرعت عمل در انجام وظایف و اعلام نتایج، رسیدگی به شکایات اشاره کرد و افزود: تحقق این انتظارات که از سوی حاکمیت به دستگاه اجرایی واگذار شده است با فراهم کردن زیرساخت ها و پشتیبانی در سایه مشارکت بین بخشی و حضور همه دستگاه های اجرایی محقق می شود و انتظار می رود همه ادارات، نهادها و دستگاه های اجرایی، نظارتی، امنیتی با همه ظرفیت خود به میدان بیایند.

فردوسی با تاکید بر اینکه برنامه ریزی هایی که در کمیته های مربوطه انجام می شود، باید مبتنی بر رویکرد همه جانبه باشد، افزود: تامین زیر ساخت های فنی، تجهیزات مخابراتی و تلفن همراه و مجموعه تجهیزاتی که به عنوان زیرساخت فنی مورد نیاز است باید بررسی و اشکالات موجود برطرف شود.

وی به موضوع امنیت انتخابات نیز اشاره کرد و از مجریان، ناظران، نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی و نیز بخشداران خواست تا تمامی جوانب را بررسی و حماسه دیگری با مشارکت حداکثری مردم در نهایت امنیت و آرامش برگزار کنند.

فرماندار نطنز به برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در نطنز و بادرود و بخش قمصر اشاره کرد و افزود: هیچ اقدامی نباید له یا علیه نامزد خاصی صورت گیرد.

فردوسی گفت: تا الان تعامل خوبی با هیئت های اجرایی و نظارت داشته ایم و قرارمان این است که یک انتخابات سالم، عادلانه و با حضور حداکثری و با خروجی خوبی که دغدغه مردم و کشور رعایت شده باشد، انجام شود.

وی از نهایی شدن ثبت نام ۵ نفر در فرمانداری تا پایان مهلت تعیین شده روز یکشنبه خبر داد.

کد خبر 399046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.