چتر زندگی، جشنواره‌ای با رویکرد آسیب‌های اجتماعی

در این بسته خبری از راه‌اندازی مجدد تقاطعات تخریب شده شیراز تا پایان عملیات بهسازی بلوار نماز کاشان و خانه تکانی در شهرداری بناب را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

ساماندهی بیش از ۳۰۰ قطعه زمین ریزدانه متعلق به شهرداری

کاوه حاجی‌علی‌اکبری، مدیر عامل سازمان نوسازی شهر تهران مهم‌ترین هدف از انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک را ساماندهی و بهره برداری بهینه از اراضی رها شده متعلق به شهرداری در بافت‌های فرسوده و ناکارآمد عنوان کرد که به واسطه تملک‌های پراکنده در سنوات گذشته در مناطق مختلف شکل گرفته و تبدیل به فضاهای بی دفاع و ناامن شهری شده‌اند.

"چتر زندگی"؛ جشنواره‌ای با رویکرد آسیب‌های اجتماعی

عباس ملازینلی، رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد گفت: جشنواره چتر زندگی با رویکرد معضلات اجتماعی و پیرامون اعتیاد، حاشیه نشینی، طلاق و دیگر آسیب‌های اجتماعی که در جامعه وجود دارد، در حال برگزاری است.

راه‌اندازی مجدد تقاطعات تخریب شده

مجتبی زوربخش، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز از راه اندازی مجدد تجهیزات ترافیکی و چراغ‌های راهنمایی تقاطعاتی که بعد از حوادث اخیر تخریب شده بودند، خبر داد.

خانه تکانی در شهرداری بناب

محبوب تیزپاز نیاری، شهردار بناب گفت: تغییرات در شهرداری بناب با هدف کادر آفرینی و بهبود خدمات انجام شده است.

تجهیز مناطق ۱۵ گانه اصفهان به پایگاه‌های پشتیبانی مقابله با بحران

سیدرضا جعفریان فر، مدیر بحران و پدافند غیرعامل شهرداری اصفهان گفت: همه مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان مجهز به پایگاه های پشتیبانی با تجهیزاتی مناسب برای مقابله با بحران‌های طبیعی از جمله سیلاب‌ها هستند.

پایان عملیات بهسازی بلوار نماز کاشان

محمد حسین واحدیان، مدیر منطقه یک شهرداری کاشان از پایان عملیات زیرسازی، جدول گذاری و آسفالت بلوار نماز حدفاصل چهارراه امیریه تا چهارراه آیت الله طالقانی خبر داد.

ادامه حفر چاه‌های جذبی در معابر سطح شهر قدس

حمید کاظمی صیاد، معاون خدمات شهری شهرداری قدس، از ادامه حفر چاه‌های جذبی در چند نقطه از معابر سطح شهر خبر داد.

استقبال شهرداری کرمان از نظرات کارشناسان و اساتید

سید مهران عالم زاده، شهردار کرمان گفت: از نظرات کارشناسان و اساتید در موضوعات فرهنگی و شهری کرمان استقبال می‌کنیم.

افزایش تعداد اتوبوس‌های فعال تبریز

فرخ جلالی، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: با وجود مشکلات مربوط به تامین اتوبوس و فرسودگی ناوگان، میانگین اتوبوس فعال از ۵۵۰ دستگاه در روز به ۵۹۰ دستگاه رسیده است.

راه‌اندازی نخستین پارک هوشمند کودک

مریم معتمدی، معاون شهرسازی و معماری شهردار سمنان گفت: نخستین پارک هوشمند کودک با هدف دستیابی به استانداردهای شهر دوستدار کودک در سمنان راه‌اندازی می‌شود.

کد خبر 399023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.