دستگیری ۲۶ نفر از عاملان اصلی اغتشاشات نجف‌آباد

فرمانده منطقه انتظامی شهرستان نجف آباد از دستگیری ۲۶ نفر از لیدرها و عاملان اصلی اغتشاشات آبان ماه شهر نجف آباد و یزدانشهر خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس استان اصفهان، سرهنگ محمد حسین باباکلانی اظهار کرد: تعدادی از مخلان نظم و امنیت عمومی با سوء استفاده از اعتراضات مردمی در خصوص طرح سهمیه بندی بنزین اقدام به آتش زدن اموال و اماکن عمومی و دولتی در شهر نجف آباد و یزدانشهر کردند که شناسایی و دستگیری آنها به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود:ماموران پس از انجام یکسری کارهای تخصصی و پیچیده موفق شدند ۲۶ نفر از لیدرها و عاملان اصلی این اغتشاشات را شناسایی و در عملیات های جداگانه دستگیر کنند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: متهمان در مواجهه با اسناد و مدارک پلیس صراحتاً به تخریب و آتش زدن اموال و اماکن عمومی و تحریک مردم به منظور اخلال در نظم عمومی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد، با اشاره به اینکه دستگیر شدگان تحویل مراجع قضائی شدند تاکید کرد: تمامی عوامل اصلی مرتبط با اغتشاشات آبان ماه شهرستان نجف آباد و مزدوران ضد انقلاب خارج نشین زیر ذره بین و چتر اطلاعاتی پلیس قرار دارند و به زودی باقیمانده آن ها نیز دستگیر و به سزای اعمال مجرمانه خود خواهند رسید.

کد خبر 399011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.