‍‍‍ دستگیری ۲۵ نفر از عناصر اصلی اغتشاشات در کردستان

فرمانده انتظامی کردستان گفت: با هماهنگی مراجع قضایی، ۲۵ نفر از سرشاخه‌ها و عناصر اصلی اغتشاشات در شهرهای مریوان و سنندج دستگیر شدند و از آن‌ها سه قبضه سلاح جنگی و مقادیری سلاح سرد نیز کشف شد.

به گزارش ایمنا، سردار علی آزادی اظهار کرد: در پی حوادث و اتفاقات بعد از طرح سهمیه بندی سوخت و اقدامات سوء عده قلیلی افراد فریب خورده که با اغتشاش و برهم زدن نظم و امنیت عمومی موجب نارضایتی مردم را فراهم کرده بودند، مراتب شناسایی و دستگیری عناصر اصلی اغتشاشات در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: این افراد که با سوءاستفاده و موج سواری بر اعتراضات مردم در خصوص طرح سهمیه بندی بنزین اقدام به تخریب و آتش زدن اموال و اماکن عمومی و دولتی و تعرض به برخی فروشگاه‌ها در سطح شهر کرده بودند با هوشیاری و تلاش بی وقفه ماموران انتظامی شناسایی شدند.

سردار آزادی با اشاره به اینکه عناصر اصلی نا امنی در کردستان در اظهارات خود به اغتشاش، تخریب، آتش زدن اماکن عمومی و دولتی، تعرض به برخی از فروشگاه‌های شهر و برهم زدن نظم و امنیت عمومی اعتراف کردند، اضافه کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

وی با تاکید بر اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است و نیروی انتظامی به عنوان متولی برقراری امنیت جامعه در راستای تامین امنیت با کسی مماشات ندارد، یادآور شد: اجازه خودنمایی و عرض اندام به اراذل و اوباش را نخواهیم داد و گواه این ادعا در برخورد قاطع پلیس کردستان با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی پس از اتفاقات اخیر است.

فرمانده انتظامی کردستان با تاکید به اینکه کردستان هیچگاه محلی برای جولان اراذل واوباش و اشرار نخواهد بود به برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی هشدار داد خود را با هنجارهای جامعه وفق دهند و در غیر این صورت مجازات سختی در انتظار آنان خواهد بود.

وی تاکید کرد: امنیت کنونی استان به سادگی به دست نیامده که با حرکات سوء عده‌ای اراذل واوباش و فریب خورده خدشه دار شود بنابراین به مردم اطمینان می‌دهیم با تمام توان حافظ امنیت و نظم و آرامش جامعه هستیم.

کد خبر 399002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.