ثبت نام هجدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت آغاز شد

مدیر گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از آغاز ثبت نام در هجدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، حسین لازم سعیدی مدیر گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اعلام این خبر گفت: ثبت نام هجدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت بصورت همزمان با سراسر کشور از تاریخ ۹۸/۸/۲۵ در سطح استان خوزستان آغاز شده است.

لازم سعیدی افزود: این آزمون به همت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری سازمان اوقاف و امور خیریه و دانشگاه پیام نور و ستاد عالی هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور و در رشته های ترجمه و مفاهیم قرآن کریم، معارف اهل البیت، حفظ قرآن کریم، سبک زندگی و سیره معصومین (ع) و روخوانی قرآن کریم برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه شرکت در تمامی رشته‌های آزمون برای همه داوطلبان مرد و زن بدون هرگونه محدودیت سنی، آزاد است، اظهار کرد: مهلت ثبت نام در آزمون تا تاریخ ۹۸/۹/۱۵ می باشد، ولی به علت اینکه چند مدتی اینترنت استان قطع بوده است، امکان ثبت نام برای موسسات قرآنی و علاقه مندان به شرکت در این آزمون مهیا نشد، لذا امکان تمدید شدن مهلت ثبت نام وجود دارد.

مدیرگروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان بیان کرد: آزمون به صورت کتبی و الکترونیکی برگزار می گردد و مهلت ثبت نام و مشاهده دوره آموزشی برای رشته های الکترونیکی تا ۹۸/۱۰/۱۵ ادامه خواهد داشت و ویرایش اطلاعات داوطلبان، همزمان با ثبت نام امکان پذیر می باشد.  

سعیدی اضافه کرد: علاقه مندان می توانند جهت اطلاعات بیشتر و یا جهت انجام کلیه امور مربوط به ثبت نام و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون به پایگاه اینترنتی به نشانی www.quranedu.ir مراجعه نمایند.

کد خبر 398986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.