نیمه غربی اصفهان بارانی می‌شود/ کاهش غلظت آلاینده‌های هوا از امشب

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان با اشاره به ورود موج بارشی از دوشنبه، گفت: بارش برف و باران در بیشتر مناطق به ویژه مناطق غربی و جنوبی استان طی دو روز آینده پیش بینی می شود.

ویکتوریا عزتیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به تداوم جوی پایدار در استان تا اواخر امروز _یکشنبه_ اظهار کرد: وضعیت جوی بیشتر مناطق به صورت صاف تا قسمتی ابری و در مناطق مرکزی و صنعتی شرایط برای غبار محلی و افزایش آلاینده های جوی مهیا است.

وی افزود: فردا دوشنبه با ورود امواج ناپایدار بارشی هوای شهر اصفهان سالم خواهد شد و تا اواخر وقت روز سه‌شنبه با فعالیت این سامانه بارش برف و باران را در بیشتر مناطق به ویژه مناطق غربی و جنوبی استان شاهد خواهیم بود.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه در ۲۴ ساعت آینده دمای هوا تغییر محسوسی ندارد، گفت: بیشینه دمای هوا در کلانشهر اصفهان امروز به ۱۶ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و کمینه دما فردا صبح به سه درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد.

وی بیان کرد: کاشان و خوروبیابانک با دمای ۱۹ درجه سانتی‌گراد و بویین میاندشت با دمای سه درجه سانتی‌گراد زیر صفر به ترتیب گرمترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 398985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.