بهره‌برداری از یک طرح عمرانی در اراک

شهردار کلانشهر اراک گفت: عملیات ساخت مسیر راست‌گرد پل شریعتی اراک به طول ۳۱۰ متر از فروردین ماه امسال آغاز و هم اکنون به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایمنا، محمدکریم شفیعی در این آیین اظهار کرد: ساخت تقاطع غیرهمسطح شریعتی با طول عرشه هزار و ۲۰۰ متر جریان ترافیک محور اصلی خیابان شریعتی را به خیابان طالقانی متصل می‌کند که در مدت زمانی حدود چهار سال با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال ساخته و در اختیار مردم قرار گرفت. 

وی تصریح کرد: عملیات تکمیلی تقاطع غیرهمسطح شهید نبیری اراک نیز در حال اتمام است که در دهه مبارک فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار اراک با اشاره به تقاطع غیرهمسطح شهید صیدی نیز گفت: این طرح نیز تا پایان سال بهره‌برداری می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی نیز در این آیین گفت: اجرای طرح‌های گره‌گشای ترافیکی با تامین اعتبار به موقع و اولویت‌بندی طرح های عمران شهری با توجه به افزایش قیمت بنزین از مهمترین وظیفه شهرداری‌ها در تحقق حقوق شهروندی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

«بهروز اکرمی» افزود: کارآمدی طرح‌های عمرانی و خدمات شهری نیازمند مطالعه کارشناسی در انتخاب طرح، خرد جمعی و هماهنگی برون‌بخشی در اجرای طرح است که فعالیت‌های یک سال گذشته شهرداری‌ اراک بر اساس این ملاک، عملیاتی شده است.

منبع: ایرنا

کد خبر 398966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.