تاکنون ۳۷۸ نفر برای ثبت نام در انتخابات مجلس مراجعه کرده‌اند

وزیر کشور با اشاره به اولین روز ثبت نام انتخابات مجلس گفت: ضمن هماهنگی بین هیات اجرایی و شورای نگهبان در حدود ۳۷۸ نفر تا الان برای ثبت نام مراجعه کرده‌اند که امیدوارم با تدارک و اقدامات انجام شده امسال بتوانیم انتخابات سالم و قانونی باشکوهی داشته باشیم.

به گزارش ایمنا، عبدالرضا رحمانی‌فضلی در اولین روز ثبت نام یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از روند ثبت‌نام در کنفرانس خبری خود گفت: همزمان با امروز  که روز مجلس نامگذاری شده است، آغاز ثبت نام برای انتخابات مجلس را داریم.

وی افزود: ضمن هماهنگی بین هیات اجرایی و شورای نگهبان در حدود ۳۷۸ نفر تا الان برای ثبت نام مراجعه کرده‌اند که امیدوارم با تدارک و اقدامات انجام شده امسال بتوانیم انتخابات سالم و قانونی باشکوهی داشته باشیم و با انتخاب مردم عزیزمان مجلسی فعال و در تراز جمهوری اسلامی داشته باشیم.

وزیر کشور با بیان اینکه از مسئولان اجرایی می‌خواهم که مر قانون را اجرا کنند، گفت: ما بلافاصله هیات‌های اجرایی را انتخاب و به شورای نگهبان معرفی خواهیم کرد و وزارت کشور سعی می‌کند وظایف خودش را انجام دهد.

وی در خصوص تغییر فرمانداران و حواشی آن گفت: تغییر فرمانداران اصل و بناست و عقل حکم می‌کند وقتی در فضای انتخابات وارد می‌شویم ثبات باشد اما برخی نظرات و ثبات در رسانه‌ها مطرح شده بود که این جابجایی‌ها له یا علیه کسی باشد ما گفتیم این کار جزء روال عادی وزارت کشور است و هر زمان با توجه به شرایط لازم باشد انجام خواهد شد.

وزیر کشور افزود: مجموعه‌ای از شرایط است که متناسب با آن وظایف و شرایط تغییر می‌کنند اگر اتفاقی افتاد که باید جابجایی صورت بگیرد حتما این کار را خواهیم کرد امیدوارم این اتفاق نیفتند اما چون برخی از فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها سرپرست هستند اگر استعلام‌های آنها بیاید حتما آنها را نصب خواهیم کرد.

منبع: ایلنا

کد خبر 398957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.