۱۶۰۰ نقطه اصفهان نیاز به مناسب‌سازی دارد

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: طبق کارشناسی انجام شده توسط بهزیستی هزار و ۶۰۰ نقطه سطح شهر نیاز به مناسب‌سازی برای معلولان دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیراحمد زندآور امروز (یکشنبه) در یکصد و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به ۱۲ آذر روز جهانی معلولان، اظهار کرد: به تجربه ثابت شده توانایی معلولان نسبت به دیگر افراد در بعضی حوزه‌ها بیشتر بوده و این افراد با تعهد و دلبستگی بالاتری وظایف محول شده را انجام می‌دهند.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی باید براساس قانون سه درصد از افرادی که بکار می‌گیرند را به معلولان اختصاص داده و آماده سازی معابر، پیاده‌راه سازی و ایجاد ساختمان‌های مختلف با رعایت تسهیل دسترسی معلولان مورد توجه باشد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه طبق کارشناسی انجام شده توسط بهزیستی هزار و ۶۰۰ نقطه سطح شهر نیاز به مناسب‌سازی برای معلولان دارد، تصریح کرد: ستاد مناسب‌سازی فضاهای شهری به ریاست معاون شهرسازی در شهرداری تشکیل شده تا با حضور نمایندگان همه حوزه‌های شهرداری و نماینده معلولان تصمیم‌گیری مناسب در این رابطه اتخاذ شود.

وی با تاکید بر لزوم تداوم اقدامات مدیران شهرداری درجهت رفع مشکلات معلولان، خاطرنشان کرد: در سال جاری چهار میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در بودجه برای مناسب‌سازی دیده شده که این میزان چهار درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است.

کد خبر 398947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.