دورتموند آسیا ترمز جنتلمن اینترمیلانی را کشید

سیصد و چهل دومین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "دورتموند آسیا ترمز جنتلمن اینترمیلانی را کشید" تیتر نخست این رسانه است که به تساوی  زرد پوشان با گل دیرهنگام در نقش جهان اشاره دارد. شاگردان استراماچونی که در هفته های گذشته توانسته بودند یکی پس از دیگری از سد رقبای لیگ برتری خود گذر کنند به مصاف  طلایی پوشان اصفهان در نقش جهان رفتند . یاران سرمربی اسبق اینترمیلان تا دقیقه نود و چهار توانسته بودند به یک پیروزی شیرین دیگر در خانه حریف دست پیدا کنند که با شوت بی نقص نورافکن رویاهایش برباد رفت و به نوعی ترمز پیروزی های شان توسط زرد پوشان در ایستگاه نقش جهان کشیده شد.

"کل اصفهان باید حامی ما باشند" عنوان دیگری است که به صحبت های علی رضا منصوریان سرمربی سبزپوشان زنده رود اشاره دارد منصوریان در این گفت و گو از مردم اصفهان خواسته است که برای پیروزی برابر پرسپولیس  حامی سبزپوشان باشند تا بتوانند پرسپولیس را شکست دهند  .

"کاش داور پنالتی استقلال را می‌گرفت" تیتر پایانی صفحه اول این رسانه است که به صحبت های امیر قلعه نویی سرمربی سپاهان پرداخته است. قلعه نویی در این گفت‌وگو بیان کرده است که داور مسابقه با نگرفتن پنالتی تمرکز تیمی سپاهان را بر هم زده است و بعد از آن صحنه، اتفاقات دیگری افتاد که داور مسابقه به راحتی از کنار آن گذر کرده است.

برای مشاهده صفحه های فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 398934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.