ضرورت توسعه سرمایه‌گذاری مشترک با شهرداری‌ها

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی گفت: آمادگی داریم تا با بهره‌گیری از توانایی‌های شهرداری‌ها و همچنین ظرفیت‌های مختلف اقتصادی، بازرگانی و تخصصی سازمان همیاری در اجرای طرح‌های سودآور و پروژه‌های شهری مختلف با شهرداری همکاری و مشارکت داشته باشیم.

به گزارش ایمنا، میثم کرمانی با اشاره به وجود ظرفیت‌های فراوان برای همکاری با شهرداری‌های منطقه، اظهار کرد: تلاش داریم با بهره‌گیری از توان و پتانسیل‌های موجود، زمینه‌های همکاری و تعاملات سازنده‌تری را با شهرداری‌ها در حوزه‌های مختلف ایجاد کنیم.

وی با اشاره به لزوم استفاده از پتانسیل‌های سرمایه‌گذاری شهرهای هم جوار در مناطق مختلف استان، افزود: آمادگی داریم تا با بهره‌گیری از توانایی‌های شهرداری‌ها و همچنین ظرفیت‌های مختلف اقتصادی، بازرگانی، تخصصی و ... سازمان همیاری در اجرای طرح‌های سودآور و پروژه‌های شهری مختلف با شهرداری همکاری و مشارکت داشته باشیم.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی با اشاره به استفاده از ظرفیت و تجربه تیم اقتصادی شهرداری‌ها، تاکید کرد: باید تلاش کنیم به سمت درآمدزایی‌های نوین برای کل شهرداری‌های استان برویم تا با ایجاد یک گردش مالی مناسب، بتوانیم تامین نیازهای حوزه مدیریت شهری را به نحو مطلوب‌تری پوشش دهیم.

وی به استفاده از پتانسیل‌های اقتصادی سازمان همیاری و لزوم ورود به حوزه بازار سرمایه و بورس تاکید و خاطرنشان کرد: امیدواریم با بهره‌گیری از این ظرفیت بتوانیم در جهت تامین سرمایه و سرمایه‌گذاری در پروژه‌های اقتصادی و شهری شهرداری‌های استان گام‌های موثری برداریم و به رشد و توسعه در شهرهای مختلف کمک کنیم.

کد خبر 398929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.