به لژیونر شدن فکر می کنم/ ازبکستان لایق قهرمانی بود

خانم گل تورنمنت کافا گفت: برای بررسی بهتر موضوع لژیونر شدن باید شرایط خاصی ایجاد شود و همچنین دید جامعه ورزش به فوتبال بانوان خیلی بهتر شود.

هاجر دباغی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه پنج سال است که سابقه پوشیدن تیم ملی فوتبال را دارد، اظهار کرد: تورنمنت و بازی های زیادی را تجربه کرده ام؛ در تمام تورنومنت هایی که حضور داشتم تقریبا اکثر دقایق را در میدان بوده ام.

وی با اشاره به اینکه قبل از اعزام تیم ملی فوتبال دختران زیر ۲۳ سال ایران به تورنمنت فوتبال آسیای مرکزی (کافا) دو مرحله اردوی خوب برگزار شد، گفت: اردوها در مرحله اول به نحوی برای انتخاب بازیکنان نهایی و آماده شد، اما در مرحله دوم بیشتر تمرکز بر روی کارهای تیمی بود.

خانم گل تورنمنت کافا با تاکید بر اینکه تیم ازبکستان لایق قهرمانی این دوره از رقابت ها بوده است، گفت: فقط در مقابل تیم ازبکستان متحمل شکست شدیم و در نهایت با چهار پیروزی  و یک شکست نائب قهرمان این دوره از رقابت‌ها ها شدیم؛ تیم ازبکستان با پنج پیروزی توانست عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهد. ازبکستان، هم از لحاظ بدنی و هم از لحاظ تکنیکی تیم سرتر زمین در مسابقات بود.

دباغی با بیان اینکه تورنومنت کافا، یک تورنومنت معتبر است که در تمام رده های سنی برای بانوان و آقایان برگزار می شود، خاطر نشان کرد: هیچوقت به دنبال منافع فردی نیستم و تمام بازیکنان برای موفقیت تیمی تلاش می کنیم؛ اما خدا را شکر می کنم که توانستم در تمام بازی ها، زحمت هایی که همه ی هم تیمی هایم کشیده بودند را به نتیجه برسانم و با هشت گل عنوان خانم گلی را به دست بیاورم.

وی با اشاره به اینکه امیدوارم با برنامه ریزی درست بتوانیم سال آینده قهرمان تورنومنت کافا شویم؛ ادامه داد: قطعا به لژیونر شدن فکر می کنم اما برای بررسی بهتر این موضوع باید شرایط خاصی ایجاد شود و همچنین دید جامعه ورزش به فوتبال بانوان خیلی بهتر شود.

کد خبر 398885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.