درخواست غفوری از مدیران ورزشی کشور

کاپیتان تیم فوتبال استقلال گفت: از مسئولان ورزشی کشور و وزیر ورزش درخواست دارم که تکلیف درصدهای کسر شده از قراردادهای بازیکن ها را معلوم کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، وریا غفوری پس از تساوی تیم اش برابر سپاهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نمی خواهم درباره ی بازی صحبت کنم. بازی خیلی خوب بود من خیلی برای استقلال خوشحال هستم و به  تیم و مجموعه مان افتخارمی کنم. امیدوارم از این هم بهتر شویم.

وی تصریح کرد: از مسئولان ورزشی کشور و وزیر ورزش درخواست دارم که تکلیف درصدهای کسر شده از قراردادهای بازیکن ها را معلوم کند. سه درصد هیئت فوتبال و سه درصد هم سازمان لیگ و فدراسیون برمی دارند که در مجموع می شود شش درصد. حدود ۱۵ درصد نیز مالیات کم می شود و باشگاه ها هم معمولا ۱۰ تا ۲۰ درصد قرار داد بازیکن ها را نمی دهند.

غفوری ادامه داد: اگر بخواهد به یک بازیکن خوب پول بپردازند ۵۰ تا ۶۰ درصد قرارد خود را دریافت می کند. تکلیف را مشخص کنند که بر چه اساسی درصدی از قرار داد برای حضور در لیگ از بازیکنان کم می شود در حالی که بازیکنان حتی بیمه ندارند و اگر اتفاقی برای یک بازیکن بیافتد زندگی اش با مشکل روبرو می شود.

کاپیتان استقلال افزود: میان دو بازیکن که یک خدمات را دریافت می‌کنند، از بازیکنی که دستمزد بیشتری دارد هزینه بیشتری از قراردادش کسر می شود.

کد خبر 398865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.