سیاوش یزدانی: زاهدی فر با من مشکل دارد نه استقلال

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: پنالتی واقعاً واضح بود، فکر می‌کنم داور با من مشکل دارد و مشکلی با استقلال ندارد. زاهدی‌فر سال گذشته در نیمه نهایی جام حذفی هم همین رفتار را با من کرد و امروز هم این اتفاق افتاد. امروز بازی کاملاً دست ما بود و سوار بر بازی بودیم، اما متاسفانه برنده نشدیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیاوش یزدانی پس از تساوی تیمش در مقابل سپاهان اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فعلاً چیزی در مورد مصدومیتم مشخص نیست، اما فکر می کنم. ماهیچه همسترینگم آسیب دیده باشد. فردا MRI می‌گیرم تا نتیجه اش مشخص شود.

وی گفت: پنالتی واقعاً واضح بود، فکر می‌کنم داور با من مشکل دارد و مشکلی با استقلال ندارد. زاهدی‌فر سال گذشته در نیمه نهایی جام حذفی هم همین رفتار را با من کرد و امروز هم این اتفاق افتاد. امروز بازی کاملاً دست ما بود و سوار بر بازی بودیم، اما متاسفانه برنده نشدیم.

بازیکن تیم فوتبال استقلال درباره درگیری‌های داخل زمین در دیدار امروز و بازی مقابل سپاهان، تصریح کرد: ما بازیکنان، بیرون زمین با هم رفاقت داریم و درون زمین رقابت. من قلبا عاشق سپاهان هستم و فکر نمی‌کردم روزی مقابل این تیم بازی کنم؛ امروز حس و حال خاصی داشتم. همه می‌دانند من سپاهان را دوست دارم، اما امروز پیراهن استقلال را بر تن داشتم و با تمام وجودم برای استقلال بازی کردم.

یزدانی درباره اعتقاد بازیکنان سپاهان به خطای پنالتی روی بازیکن این تیم، تاکید کرد: روی نیمکت بودم و این صحنه را ندیدم، اما پنالتی استقلال کاملا مشخص و واضح بود.

بازیکن تیم فوتبال استقلال درباره تحریک تماشاگران سپاهان توسط عارف غلامی، خاطر نشان کرد: من ندیدم عارف چکار کرد، اگر هواداران را تحریک کرده باشد کار بدی انجام داده است.

وی افزود: کی‌روش امروز یار مستقیم من بود و همه دیدند کاری نکرد. من هم مصدوم شدم، اما بازیکنان جایگزین خوب بازی کردند. من در استقلال در دفاع چپ که پست تخصصی ام نیست، بازی می‌کنم، که سخت است،  با این حال سعی می‌کنم بهترین عملکرد را داشته باشم.

کد خبر 398856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.