ای کاش داور برای استقلال پنالتی می گرفت!/ رفتار زشت بازیکنان در استقلال نهادینه شده است

سرمربی تیم فوتبال استقلال: امروزی یکی از بازی های خوب در ادوار لیگ بود. استقلال در آمار از ما بهتر بودند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر قلعه نویی پس از تساوی دو بر دو تیمش مقابل استقلال در نشست خبری، اظهار کرد:  از هواداران سپاهان تشکر می کنم و رفتارشان در شان و شخصیت باشگاه ما بود. امروزی یکی از بازی های خوب در ادوار لیگ بود. استقلال در آمار از ما بهتر بودند. گلهایی که خوردیم نباید می خوردیم، به خصوص در گل اول که به خاطر عدم پوشش دفاع راست خوردیم.

وی با بیان اینکه خوشحال هستم تیمی قدرتمند درست کرده ام که بعد از دریافت گل بلافاصله به جریان بازی بر می گردد، خاطرنشان کرد: وقتی استقلال از تیمی جلو باشد بیشتر گل می زند، ولی ما گل مساوی را به این تیم زدیم. تیم ما همیشه امیدوار است و این نکته مهمی است.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه هر بازی مصدوم می دهیم، گفت: علت این مسئله را نمی دانم؛کومان و مرتضی منصوری در گذشته مصدوم شدند و امروز هم محمدرضا حسینی را از دست دادیم. این زمین برای ما سم است. در کل فوتبال خوبی بود و چهار گل داشت.

قلعه نویی با اشاره به اینکه ای کاش داور آن پنالتی استقلال را می گرفت که سر اعتراض ها تمرکز تیم ما به هم نریزد، تصریح کرد: داور باید برای ما یک پنالتی می گرفت. اگر داور برای استقلال پنالتی می گرفت ما کمتر ضرر می کردیم.

وی افزود: وارد بازی بیانیه نویسی نمی شویم؛ استقلال وقتی گل زد یکی از بازیکنان سابق سپاهان چه رفتاری انجام داد و برعکس امید نورافکن بعد از گلی که زد از استقلالی ها عذر خواهی کرد. امیدوارم در مورد رفتار بازیکنان هم بیانیه بدهند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این سوال که سپاهان سه بازی تا پایان نیم فصل خارج از خانه دارد و تمهیدات شما برای آن چیست، گفت: تیمی که می خواهد قهرمان شود باید داخل و خارج از خانه پیروز باشد. ما نیم فصل دوم ۹ بازی خانگی دارد که این برگ برنده سپاهان است. بعد از گل دوم استقلال موقعیت داشتیم و به نورافکن افتخار می کنم که احترام هواداران استقلال را داشت، اما در باشگاه استقلال رفتار زشت بازیکنان نهادینه شده است. 

کد خبر 398845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.