لزوم رفع چالش‌های شهری کرمانشاه توسط نهادهای ملی

دبیر برگزاری شصت و چهارمین اجلاس مجمع روسای شوراهای اسلامی کلانشهرها و مراکز استان‌ها گفت: باید به ظرفیت‌های کرمانشاه و رفع چالش‌های این کلانشهر توجه بیشتری شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اباذر صرامی در پایان شصت و چهارمین اجلاس مجمع روسای شوراهای اسلامی کلانشهرها و مراکز استان‌ها با تشکر از میزبانی شورای شهر و شهرداری کرمانشاه در برگزاری مطلوب این اجلاس، بر توجه بیش از پیش به کرمانشاه، گهواره تمدن ایران اسلامی در راستای افزایش ظرفیت‌های این کلانشهر و رفع چالش‌های آن توسط نهادهای موثر ملی تاکید کرد.

وی ادامه داد: در راستای هدف‌گذاری‌های انجام شده در این اجلاس، محور مباحث موضوع تحقق حقوق شهروندی بوده که گزارش تخصصی تحقق حقوق شهروندی توسط دبیرخانه مجمع با مشارکت روسای شورای کلانشهرها و مراکز استان‌ها تهیه و در کمیسیون‌های چهارگانه ارائه شد.

صرامی با بیان اینکه از دیگر گزارش‌های تخصصی این اجلاس، تعامل شوراها و شهرداری‌ها است، افزود: دستیابی به اهداف اجلاس مبتنی بر اقدامات اساسی از طریق طرح نتایج و مصوبات و راهکارهای اجرائی در شورای عالی استان‌ها و مجلس و دولت است.

به گزارش ایمنا، در پایان این مراسم از تمبر شصت و چهارمین اجلاس مجمع روسای شوراهای اسلامی کلانشهرها و مراکز استان‌ها رونمایی شد، همچنین آئین نامگذاری بزرگراهی به نام" آیت الله هاشمی رفسنجانی" برگزار شد.

کد خبر 398844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.