سپاهان خوشحال بود که از استقلال مساوی گرفت!/ نقش جهان چیزی از استادیوم اروپایی کم نداشت

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: ما در نیمه اول هم خوب بودیم و ۷۰ درصد کنترل توپ را در اختیار داشتیم.

به گزارش ایمنا، آندره استراماچونی در نشست خبری بعد از تساوی دو بر دو تیمش مقابل سپاهان در نشست خبری در پاسخ به این سوال که عکس العمل تیم بعد از اعتراض ها؟ اظهار کرد: تیم عکس العمل خوبی داشت و موفق به گلزنی شدیم
ما در نیمه اول هم خوب بودیم و ۷۰ درصد کنترل توپ را در اختیار داشتیم. در نیمه دوم هم هجومی بازی را شروع کردیم. خوشحالم که بعد از اعتراض ها بازیکنانم انگیزه گرفتند.

وی در رابطه با کامبک استقلال پس از دریافت گل اول، گفت: مدتی بود در وقت اضافه گلی نخوزده بودیم، اما شرایط بازی به شکلی بود که سپاهان از توپ‌های بلند استفاده کرد و این برای هیچ تیمی راحت نیست. بهترین سرزن ما یزدانی مصدوم شد ولی از عملکرد تیم راضی هستم چون سپاهان خوشحال بود که از استقلال مساوی گرفت! استقلال نشان داد در حال پیشرفت است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در رابطه با عملکرد داوری این بازی، گفت: شاید داور پنالتی را ندید، اما سوالم این بود که چطور ۵ داور دیگر کمکش نکردند؟ آخر بازی با بازیکنان سپاهان صحبت کردم  و همه حزفه ای هستیم. خارجی ها باید سطح لیگ را بالا ببرند و اگر قرار به پیشرفت است نباید این اتفاقات بیافتد به خصوص اینکه باشگاهی به داور اعتراض کرده است و مردم فکر بدی در مورد این موضوع می کنند. حرف داور را می پذیرم که ندیده، ولی ۵۰ هزار نفر تماشاگر دیدند و داوران کمک ندیدند. بعضی بازیکنان گفتند وضعیت داوری همیشه اینطور بوده است!

استرا ماچونی در پاسخ به این سوال که آیا از زدن 2 گل به سپاهان خوشحال هستید؟ تصریح کرد: قطعا همینطور است، اما از ۲ گل خورده ناراحتم. می خواستم پیشرفت تیمم را بررسی کنم، بازی مهمی بود ولی مسیر طولانی است، این عملکرد جوری شد که سپاهان یک گل جلو افتاد و کار برای ما سخت شد. تیم ما مشکلاتی دارد اما زمان داریم تا این مشکلات را حل کنیم.

وی در رابطه با جو استادیوم نقش جهان و شور و حالی که در آن وجود داشت، گفت: بسیار خوب بود. اشتیاق به فوتبالی که در نقش جهان می بینم بسیار مهم است و خود من شاهد این اشتیاق هستم و خبر آن را به بیرون از ایران هم انتقال می دهم. سپاهان میزبانی خوبی بود و نقش جهان چیزی از استادیوم های اروپایی کم نداشت.

استرا ماچونی در رابطه با بازی بعدی استقلال مقابل پدیده در چهارچوب رقابت های لیگ برتر فوتبال، گفت: پدیده امروز باخت و شانس خوبی برای پیروزی داریم.

کد خبر 398843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.