پنالتی برای استقلال گرفته نشد/ خطا روی میرزایی پنالتی نبود

یک کارشناس داوری گفت: نیمه دوم خطای هند بازیکن سپاهان را داور ندید که کمک داور و داور پشت دروازه می توانستند در این صحنه به داور کمک کنند اما متاسفانه از دید هر سه آنها پنهان باقی ماند.

علیرضا یزدانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با داوری بازی سپاهان و اسنقلال  اظهار کرد:  نیمه اول گروه داوری در نحوه قضاوت اشتباه داشت، اما در بازی تاثیرگذار نبود.  نیمه دوم خطای هند بازیکن سپاهان را داور ندید که کمک داور و داور پشت دروازه می توانستند در این صحنه به داور کمک کنند اما متاسفانه از دید هر سه آنها پنهان باقی ماند.

وی افزود: از نیمه اول تا دقیقه ۶۶ داور تنبیهات انضباطی را به درستی انجام نداده است. روی صحنه ای که پنالتی برای استقلال گرفته نشد، به غیر از یک نفری که از کادر این تیم کارت دریافت کرد باید دیگر افرادی که اعتراض کردند اخطار می گرفتند، همچنین  رفتار غیر ورزشی وریا غفوری کارت داشت‌.

کارشناس داوری با بیان اینکه مشکل داور در تنبیهات انضباطی برای هردوتیم است، خاطر نشان کرد: داور به نفع هیچ تیمی قضاوت نکرده و مشکلی که از جانب داور وجود دارد برای هم سپاهان و هم استقلال است.

یزدانی در خصوص داوری نیمه دوم بازی، تصریح کرد: قضاوت نیمه دوم بهتر از نیمه اول بود. بعد از گل دوم صحنه ای طرف محوطه جریمه استقلال رخ داد که مدافع چپ این تیم بازیکن سپاهان را گرفته بود و باتوجه به اینکه داور پشت دروازه روی خط قرار داشت و عمل گرفتن، از خارج محوطه جریمه و ادامه آن خارج از محوطه بود تشخیص داور برای خطای خارج از محوطه جریمه درست بود. 

وی با اشاره به اینکه تا حدودی سختی این بازی مربوط به چینش دادری بود، گفت: وقتی شرایط خاصی برای داور پیش می آید باید پیشینه اورا بررسی کنند، اگر مدیریت صحیح انجام می شد شاهد این موارد نبودیم.

کد خبر 398841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.