نصب ۴۴ ایستگاه دوچرخه در قزوین

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین، گفت: در راستای تسهیل در پارک دوچرخه‌های شهروندان و افزایش ایمنی این وسایل نقلیه در زمان توقف، نسبت به نصب ۴۴ ایستگاه دوچرخه جدید اقدام شد.

به گزارش ایمنا، سعید جهانگیری با اعلام این خبر، اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ استفاده از دوچرخه در بین شهروندان، اقدامات متنوعی از قبیل ایجاد زیرساخت‌های لازم مانند احداث مسیر دوچرخه و اجرای برنامه‌های فرهنگی با موضوع استفاده از دوچرخه در ترددهای درون شهری در دستور کار این سازمان قرار گرفت.

وی ادامه داد: یکی از این اقدامات ضروری نصب ایستگاه‌های دوچرخه مقابل سازمان‌ها و نهادهای مختلف سطح شهر است تا دوچرخه‌سواران بتوانند بدون دغدغه نسبت به پارک دوچرخه‌های خود در این مکان‌ها، اقدام به تردد با دوچرخه کنند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: بر این اساس طبق نیازسنجی صورت گرفته، ۱۴ ایستگاه دوچرخه مقابل فرهنگسرای نواب و ۳۰ ایستگاه دوچرخه نیز مقابل کتابخانه اندیشه واقع در خیابان تعلیم نصب شده است.

جهانگیری گفت: نصب ایستگاه‌های دوچرخه بر اساس تقاضای نهادها و سازمان‌ها نیز صورت می‌گیرد، بنابراین مسؤلان سازمان‌ها و مکان‌های عمومی که احساس می‌کنند نصب ایستگاه دوچرخه در این مکان‌ها ضرورت دارد، می‌توانند مراتب را با سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین درمیان بگذارند تا اقدامات لازم انجام شود.

کد خبر 398838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.