توزیع لباس گرم بین پاکبان‌های سنندجی

معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سنندج از توزیع لباس گرم بین پاکبان‌های سنندجی خبر داد و گفت: یک هزار و ۳۲۰ دست لباس بین کارگران و کارکنان شرکتی توزیع می‌شود.

به گزارش ایمنا، کمال کاظمی اظهار کرد: با توجه به اولویت‌بندی نوع فعالیت کارگران در فاز نخست لباس گرم در بین پاکبان‌های سنندجی توزیع شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سنندج تصریح کرد: در راستای رفاه حال کارگران خدمات شهری و همچنین خدمات‌رسانی مناسب به شهروندان، تمهیدات لازم برای تهیه لباس گرم با توجه به نوع فعالیت کاری گارگران شهرداری انجام شد.

وی ادامه داد: پاکبان‌های زحمتکش شهرداری با توجه به اینکه به صورت شبانه‌روزی اقدام به تنظیف و جمع‌آوری زباله‌های سطح شهر می‌کنند، در اولویت نخست توزیع لباس هستند.

کاظمی از توزیع ۳۷۷ دست لباس گرم و کفش مناسب شبرنگی با رعایت تمام مشخصات ایمنی کار در بین پاکبانان سنندجی خبر داد و گفت: هر ساله دو دست لباس بین پاکبان‌ها توزیع می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سنندج خاطرنشان کرد: امسال در راستای پرداخت عادلانه و منصفانه بین تمام پرسنل شرکتی نسبت به خرید و توزیع یک هزار و ۳۰۰ دست لباس بین آنان اقدام می‌شود و هیچگونه وجه نقدی در قالب حق لباس پرداخت نخواهد شد.

وی افزود: گستره توزیع لباس و کفش میان پرسنل شرکتی شامل امور شهر، فضای سبز، رانندگان، نگهبانان، عمرانی و سنگ‌شکن و در نهایت سایت اداری متناسب با نوع شغل و فعالیت پرسنل بر اساس رنگ‌بندی توزیع خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سنندج اضافه کرد: لباس‌ها و کفش‌ها براساس اندازه و سایزبندی از جنس مرغوب بوده و به جهت مقرون به صرفه بودن به طور مستقیم از کارخانه خریداری می‌شود.

کد خبر 398837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.