اجرای عملیات هرس فرم‌دهی درختان سطح شهر

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد از اجرای عملیات هرس فرم درختان همیشه سبز به منظور زیباسازی و تحریک درختان جهت شاخه زایی و جوان سازی خبر داد.

به گزارش ایمنا، محمد صفدرپور اظهار کرد: عملیات هرس فرم درختان همیشه سبز سطح شهر به منظور زیباسازی و تحریک درختان جهت شاخه‌زایی و جوان سازی در حال اجرا می‌باشد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد با اشاره به اینکه حفظ و نگهداری درختان سطح شهر و هرس به موقع آن در راستای زیباسازی نما و منظر شهری و آراستگی، یکی از برنامه‌های این سازمان است، ادامه داد: عملیات هرس فرم همراه با حذف شاخه‌های خشک و اضافی و قطع پاجوش‌ها در سطح شهر اجرا شده که با انجام آن، علاوه بر افزایش طول عمر درختان و کاهش آفت و بیماری، ایجاد شرایط مطلوب برای نور و هوای کافی برای درختان را نیز درپی خواهد داشت.

صفدرپور افزود: هرس فرم‌دهی به درختان که هرساله طی چند مرحله انجام می‌گیرد تاکنون در بلوار دانشگاه، بلوار فردوسی، میدان حج، میدان دروازه قرآن، میدان صنعت، میدان پنجم آزادشهر، پارک شهدا، پارک بزرگ آزادشهر، پارک وحدت و پارک مهر آوران انجام شده و در ادامه در دیگر بخش‌های فضای سبز از جمله بلوار دشتی، بلوار شهید قندی و سایر معابر اجرا می‌شود.

کد خبر 398832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.