اطلاعیه دفتر معاون سیاسی وزیر کشور در واکنش به انتشار یک مطلب خلاف واقع

دفتر معاون سیاسی وزیر کشور با صدور اطلاعیه ای اظهارات منتشر شده از سوی جناب آقای عرف در رویداد ۲۴ را مخدوش و نادرست اعلام و توضیحات لازم را ارائه کرد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، در این اطلاعیه آمده است: معاون سیاسی وزیر کشور در حاشیه نشست امروز ستاد انتخابات کشور هیچ تصریحی بر مطلع بودن ریاست محترم جمهور از تاریخ و ساعت اجرای طرح نداشته اند و صرفا گفته اند که رئیس جمهور در جریان جلسات شورای امنیت کشور (شاک) مرتبط با این موضوع بودند و روز سه شنبه پس از برگزاری جلسه، صورتجلسه شاک برای ایشان ارسال شده است. 

در ادامه این اطلاعیه آمده است: همچنین آقای دکتر رحمانی فضلی  وزیر کشور در جلسه چهارشنبه دولت گزارش  جلسات شاک و تدابیر اتخاذ شده را ارایه کرده اند، اما  تعیین زمان بندی دقیق اجرای این طرح در دولت مطرح نشده است. 

در این اطلاعیه تصریح شده است که سخنان دکتر روحانی در آذربایجان شرقی حاکی از نهایت اعتماد و اطمینان ایشان نسبت به شورای امنیت کشور و وزیر کشور بوده است.

به گزارش ایمنا، یکی از رسانه های خبری کشور در خبری به نقل از معاون سیاسی وزیر کشور نوشته بود: "زمان بندی طرح افزایش قیمت بنزین هم روز سه شنبه و هم روز چهارشنبه به رئیس جمهور داده شده است."

کد خبر 398829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.