حرکت نورافکن به مذاق هواداران سپاهان خوش نیامد/ درگیری لفظی خبرنگاران با مسئولان ورزشگاه

تشویق شدید امید نور افکن توسط هوادران استقلال و حضور هواداران هر دو تیم در طبقه دوم برای اولین بار در نقش جهان از حواشی بازی سپاهان و استقلال است.

به گزارش ایمنا، دو تیم سپاهان و استقلال تهران در چهارچوب رقابت های هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 15 در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم رفتند که حواشی این دیدار را در نیمه اول می خوانید:

*امید نورافکن که قبلا سابقه بازی در تیم استقلال تهران را دارد با ورودش به زمین نقش جهان به شدت مورد تشویق هواداران استقلال قرار گرفت.

*باشگاه سپاهان در اقدامی جالب اقدام به نصب تابلوهایی منقش به عکس بازیکنان در اطراف ورزشگاه نقش جهان نموده بود.

*پیش از شروع دیدار سیاوش یزدانی، حسین حسینی و علی کریمی بازیکنان استقلال تهران که سابقه بازی در تیم های امیر قلعه نویی را داشتند به سمت نیمکت سپاهانی ها رفتند و با قلعه نویی خوش و بش گرمی داشتند.

*در دقیقه 22 درب های طبقه دوم نقش جهان باز شد تا هواداران به سمت سکوهای طبقه دوم هجوم ببرند.

*بعد از پایان نیمه اول بازیکنان استقلال به شدت به داوری معترض بودند در اطراف داور حلقه زدند تا با وی صحبت کنند.

*در دقیقه 50 اعتراضات نیمکت استقلال با بالاترین حد خود رسید و بر روی یک صحنه حساس اعتقاد به خطای هند کی روش در محوطه جریمه سپاهان داشتند که بازی برای دقایقی متوقف شد.

*وضعیت نامساعد و بدی که دوازه هفته است هنوز در نقش جهان پابرجاست که شامل حضور افراد متفرقه و قطعی اینترنت در ورزشگاه،  امروز صدای خبرنگاران را درآورد و برای دقایقی منجر به درگیری لفظی بین خبرنگاران و مسئولین برگزاری مسابقه شد.

*نورافکن بعد از گل دوم سپاهان خوشحالی نکرد و در یک اقدام جنجالی که زیاد به مذاق سپاهانی ها خوش نیامد از هواداران استقلال عذر خواهی کرد.

کد خبر 398826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.