ضرورت همکاری نیروی انتظامی و شهرداری برای ساماندهی خودروهای باری

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار شهرداری تبریز گفت: همکاری نیروی انتظامی و پلیس راهور و شهرداری در راستای ساماندهی خودروهای حمل و نقل بار عمومی و نظم‌دهی به آن‌ها، ضروری است.

به گزارش ایمنا، فاضل نادری اظهار کرد: برای اجرای ماده ۹ قانون توسعه حمل و نقل عمومی و مدیریت مصرف سوخت و آئین‌نامه مدیریت حمل و نقل بار و مسافر درون‌شهری و آئین‌نامه اجرائی تبصره یک ماده ۳۱ و ماده ۳۲ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی و بند ۱۲ مصوبه مورخه دوم تیرماه ۱۳۹۵ هئیت محترم وزیران، همکاری نیروی انتظامی و پلیس راهور و شهرداری در راستای ساماندهی خودروهای حمل و نقل بار عمومی و نظم‌دهی به آنها ضروری است.

وی ادامه داد: جدیت در نظارت بر فعالیت خودروها و اجرای قوانین و مقررات، همراه با احترام و حفظ شان رانندگان، ایجاد رضایتمندی در شهروندان و رفع مشکلات رانندگان ناوگان حمل و نقل بار درون شهری سرلوحه فعالیت سازمان حمل و نقل بار شهرداری تبریز است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار شهرداری تبریز تصریح کرد: ایجاد خدمات رفاهی برای رانندگان خودروهای باری توسط سازمان مدیریت حمل و نقل بار و همچنین ارائه تسهیلات دولتی از جمله تخصیص لاستیک برای آن‌ها مستلزم دارا بودن پروانه فعالیت و اشتغال است.

نادری با بیان اینکه سد معبر توسط برخی از خودروهای باری به منظور فروش میوه یا حبوبات تخلف آشکار و نقض حقوق شهروندان است، گفت: فعالیت این خودروها علاوه بر ایجاد مشکلات فرهنگی و اجتماعی و تاثیر منفی بر مبلمان شهری و افزایش میزان تصادفات، باعث نارضایتی شهروندان از ترافیک ایجاد شده و هدر رفتن سرمایه‌های ملی می‌شود، بنابراین اقدام قانونی در این خصوص اجتناب‌ناپذیر است.

کد خبر 398823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.