آمادگی کامل پلیس اصفهان برای تامین امنیت انتخابات

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه دشمن در صدد است، امنیت موضوعات مهمی از قبیل انتخابات را نیز دچار اشکال کند گفت: در این خصوص برنامه ریزی دقیقی انجام شده و این فرماندهی از آمادگی کامل برای تامین امنیت انتخابات پیش رو برخوردار است.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار مهدی معصوم بیگی در همایش هیأت های نظارت بر انتخابات استان اصفهان، با اشاره به گشوده شدن ابعاد بیشتری از توطئه اغتشاشات آبان ماه اظهار کرد: مقام معظم رهبری در این باره در جمع بسیجیان فرمودند: " توطئه عمیق وسیع بسیار خطرناک توسط مردم نابود شد" که حقیقتاً باید از این مردم عزیز، بزرگوار، بابصیرت، وقت شناس، شهیدپرور، انقلابی و همیشه در صحنه تقدیر و تشکر کرد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان ادامه داد: رهبر معظم انقلاب همچنین فرمودند: " نیروی انتظامی، بسیج و سپاه در مواجهه با شرایط سخت به وظیفه خود عمل کردند." که از این جهت خداوند متعال را شاکر هستیم.

وی به طراحی توئطه ای خطرناک از سوی معاندان و ضد انقلاب با همکاری مزدوران داخلی خود اشاره کرد و افزود: آن ها آمادگی کاملی در خود ایجاد کرده و منتظر بودند تا بزنگاهی رخ دهد و این توطئه را ظهور و بروز دهند و بتوانند حداکثر بهره را ببرند و بهترین زمان برای عملی کردن نقشه آنان نیز بزنگاه اعلام طرح اصلاح مصرف سوخت و به طور مشخص گرانی بنزین بود.

سردار معصوم بیگی اظهار کرد: آن ها با همه استعداد، ظرفیت و پشتیبانی های خود به میدان آمدند اما غافل از این که مردم بصیر ما در صحنه هستد و نیروهای حافظ امنیت هم به نمایندگی از مردم با اقتدار کامل به وظیفشان عمل می کنند و دعای شهدا اجازه نمی دهد معاندان بخواهند به این نظام مقدس ضربه وارد کنند.

این مقام ارشد انتظامی اضافه کرد: امروز که از این توطئه خطرناک عبور کردیم رفته رفته ابعاد آن بیشتر باز می شود که البته صدا و سیما و رسانه های دیگر باید متناسب با شرایط، ابعاد آن را برای مردم بازگو کنند.

سردار معصوم بیگی با بیان اینکه قطعاً دشمن دست بردار نیست و تجربه به ما ثابت کرده هر زمان که بتواند به ما آسیب می رساند، گفت: انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی یکی از بزنگاه هایی است که باید مراقبت حداکثری از آن صورت بگیرد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان ادامه داد: دشمن درصدد است تا امنیت موضوعات مهمی از قبیل انتخابات را نیز دچار اشکال کند که به همین منظور نیروی انتظامی برنامه های دقیقی کرده و با توجه به تجارب ارزشمند 40 سال گذشته، از آمادگی کامل برای تامین امنیت انتخابات برخوردار است.

وی امنیت انتخابات را خط قرمز نیروی انتظامی عنوان کرد و گفت: اطلس امنیتی انتخابات آماده شده و در مواردی هم از ظرفیت عزیزان بسیج استفاده می شود و این تضمین را به مردم می دهیم که امنیت انتخابات به طور کامل برقرار خواهد شد تا ان شاء الله مردم بدون هیچ گونه دغدغه و نگرانی پای صندوق های رای رفته و یک بار دیگر تو دهنی محکمی به دشمنان این نظام و این کشور بزنند.

سردار معصوم بیگی، ایجاد اشرافیت کامل برای هیأت‌های نظارت را یکی دیگر از مسئولیت های نیروی انتظامی در زمینه انتخابات مجلس شورای اسلامی عنوان کرد و گفت: برابر قانون یکی از مراجع رسمی استعلام در مورد نامزدها، نیروی انتظامی است تا انسان های سالم و اصلح بتوانند به مجلس بروند و خدمت گذار مردم باشند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان، تلاش برای زمینه سازی مشارکت حداکثری در انتخابات را مسئولیت همگانی عنوان کرد و گفت: مشارکت حداکثری مردم در ادوار انتخابات یکی از خواسته ها و مطالبات جدی مقام معظم رهبری بوده و بنابراین بایستی همه ما به آن اهتمام کنیم چرا که حضور گسترده مردم در انتخابات کشور را بیمه می کند، فشار دشمن را کاهش می دهد، امیدواری را مضاعف کرده و نا امیدی دشمن را افزایش می دهد.

کد خبر 398822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.