روسای کمیته های حزب جمهوریت ایران اسلامی انتخاب شدند

اعضای شورای مرکزی حزب جمهوریت ایران اسلامی در دومین جلسه این شورا ضمن بررسی رویدادهای جاری کشور، اعضای روسای یازده گانه واحدهای حزب را انتخاب و معرفی کردند.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی حزب جمهوریت، دومین جلسه شورای مرکزی این حزب هشتم آذر ۹۸ به ریاست حجت الاسلام رسول منتجب‌نیا دبیرکل و با حضور اکثریت اعضا برگزار شد. در این جلسه  «بحث و بررسی پیرامون مسائل کلان کشور» و «معرفی روسای یازده‌گانه‌ واحدهای حزب» در دستور جلسه شورای مرکزی این حزب بود.

در این جلسه برای دفتر سیاسی رحمت‌اله بیگدلی، دفتر مرکزی حزب افشین زبردست، کمیته تشکیلات سیدجمال الدین سید زاده، کمیته امور استان‌ها  قربانعلی قائمی، کمیته فرهنگی، اجتماعی و ایثارگران خانم سمیه طهماسبی، کمیته آموزش حجت پویان، کمیته انتخابات مهدی رسول‌پناه، شاخه جوانان امیرتیمور طاهری، شاخه بانوان خانم خدیجه محمدی، از شورای مرکزی رای اعتماد گرفتند.

در این جلسه دو کمیته روابط عمومی و امور مالی تعیین تکلیف نشدند و تعیین مسئولان آن‌ها به جلسه بعدی شورای مرکزی موکول شد و مصوب گردید تا آن زمان، اسفندیار عبداللهی مسئولیت روابط عمومی و امور رسانه‌ای حزب را با همکاری شورای سه نفره و محمدعلی امامی امور مالی حزب را انجام دهند.

کد خبر 398821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.