منطق بسیجیان دفاع از مردم است

نماینده ولی فقیه در سپاه با تاکید بر اینکه در نظام اسلامی نظریه پرداز ولی فقیه است، منطق بسیجیان را دفاع از مردم دانست و گفت: مردم گام دوم انقلاب را بابصیرت و ولایت مداری قوی تر برخواهند داشت.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی صبح امروز در مراسم گرامیداشت شهیدان «مرتضی ابراهیمی»، «مصطفی رضایی» و «مجید شیخی» که در اغتشاشات اخیر به شهادت رسیده‌اند، با بیان اینکه مسئولان باید با مردم صادق باشند، اظهار کرد: مردم کمبودها را تحمل می‌کنند اما از تبعیض‌ها گله‌مند هستند.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان باید قدر مردم را بدانند، گفت: حق با مردم است؛ چراکه مردم صاحب حکومت و مسئولان، خدمتگزاران و نوکران آن‌ها هستند و نباید برخی رفتارهای نامناسب مسئولان را نادیده گرفت.

نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به الزامات گام دوم انقلاب و نقش مردم تصریح کرد: به فضل الهی مردم گام دوم انقلاب را با بصیرت و ولایت‌مداری، قوی‌تر برخواهند داشت.

حاجی صادقی با تاکید بر اینکه در نظام اسلامی، نظریه‌پرداز، ولی فقیه است، گفت: در برجام دیدیم که عاقبت آن و عمل به ۹ شرطی که رهبر معظم انقلاب اسلامی گذاشتند چه شد؛ اما در مقابل آن گفتمان مقاومت را دیدیم که چگونه پهپاد آمریکایی را منهدم و کشتی انگلیسی را توقیف کرد.

وی با بیان اینکه مردم در این قضایای اخیر از خود «استقامت فکری» و «استقامت عملی» نشان دادند، تصریح کرد: مردم از گرانی‌ها و عملکرد برخی مسئولان گله‌مند هستند و در قضایای اخیر اعتراض کردند ؛ اما وقتی توطئه دشمنان را دیدند، صف خود را از آنها جدا کردند و نشان دادند که همه مشکلات را تحمل می‌کنند تا دین‌شان باقی بماند؛ چراکه منطق شهید «هیهات من الذله» است.

نماینده ولی فقیه در سپاه با تاکید بر اینکه دشمن در خیال و آرزوی باطل خود برای اواخر سال و در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی برنامه‌ریزی‌های زیادی انجام داده بود، گفت: دشمن به این نتیجه رسیده است که باید آن‌قدر توطئه کند تا انقلاب اسلامی ایران را به‌دست خود مردم ایران نابود کند. برخی مسئولان فقط رحمانیت دین را دیده‌اند در حالی که دین از برخورد باقدرت مقابل دشمنان هم سخن می‌گوید.

حاجی صادقی با بیان اینکه قرآن از کسانی که از ترس با دشمنان خدا پیمان می‌بندند، انتقاد می‌کند، افزود: خداوند به کسانی که فکر می‌کنند رهایی از مشکلات و عزت، در لبخند زدن به مستکبران است، چنین می‌گوید که اگر شما اهل استقامت نباشید و در برابر شبهات و فتنه‌ها کوتاهی کنید، خدا قومی دیگر را می‌آورد که عاشق و دلباخته خداوند هستند و خداوند هم آن‌ها را دوست دارد.

وی افزود: شهیدان با خدا معامله کردند و اولین ویژگی آن‌ها خدادوستی است و عشق به خدا، آن‌ها را به عشق ولایت دعوت می‌کند؛ ویژگی دیگر آن‌ها این است که نسبت به مردم متواضع هستند لذا کسی که عاشق خدا باشد، عاشق مردم است و بهترین راه تقرب الی الله را خدمت به مردم می‌داند.

نماینده ولی فقیه در سپاه منطق بسیجیان را دفاع از مردم دانست و افزود: در فتنه اخیر دشمن فکر می‌کرد که از فضای بوجود آمده می‌تواند سوء‌استفاده کند و مردم را مقابل هم قرار دهد اما دیدیم که مردم چگونه به میدان آمدند و همراه با نیروهای انتظامی و امنیتی و بسیجیان چگونه جان خود را سپر کردندتا دشمن را مایوس و با شکست جدیدی مواجه سازند.

حاجی صادقی با بیان اینکه در فرهنگ الهی هیچ جایگاهی بالاتر از شهادت نیست، گفت: بر روی پرچم شهدا، بسیجیان و پاسداران فقط یک جمله نوشته است: «اِنّی اُحامی اَبَداً عَنْ دینی» و دشمن نمی‌تواند ما را از سنگرنشینی انقلاب منصرف کند و دین ما را بگیرد و در سنگرهایی اعم از دفاع مقدس، فتنه‌ها یا جهاد کبیر یعنی تحمیل رأی دشمن جهاد می‌کنیم.

وی با بیان اینکه استکبار بداند که ما با خدای خود عهد و پیمان می‌بندیم تا نابودی آن‌ها و برافراشتن پرچم الهی آرام ننشینیم؛ اگرچه از برخی خودی‌ها گله‌مند هستیم؛ اما همه خشم خود را بر سر استکبار فرود خواهیم آورد، تاکید کرد: دشمن علاوه بر بسیج ایران، از حشدالشعبی عراق، نیروهای مقاومت در سوریه، حزب‌الله لبنان و انصارالله یمن که حاصل صدور تفکر انقلاب اسلامی هستند، عصبانی است.

کد خبر 398809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.