۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۵
عکس مهناز افشار در گات تلنت

مهناز افشار بازیگری که در اواخر حضورش در ایران حواشی بسیاری را به دنبال داشت حال با مهاجرت به خارج از کشور نیز جنجال به پا کرد او با انتشار عکسی در کنار داوران مسابقه گات تلنت ابراز خوشحالی کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهناز افشار که قبل از خارج شدن از ایران با انتشار توئیت هایی در فضای مجازی جنجال آفرین شده بود حال با مهاجرت در خارج از کشور و با حضور در کنار داوران مسابقه گات تلنت دوباره نامش بر سر زبان‌ها افتاد.

مهناز افشار داور مسابقه استعدادیابی گات تلنت

مهناز افشار یکی از بازیگرانی بود که پیش از خروج و حتی پس از خارج شدن از کشور در بسیاری از مطالب خود از وطن دوستی و ایرانی بودن حرف می زد و اینک در شبکه‌ای که هزینه‌های آن توسط رژیم سعودی ـ که دشمنی‌اش با ایران آشکار است ـ برای داوری شوی استعدادیابی «پرشیا گات تلنت» در کنار دو خواننده لس‌آنجلسی حضور دارد.

او حضور خود در کنار داوران این مسابقه را مایه افتخار می‌داند و در اینستاگرام خود با انتشار عکسی نوشته است:

"برای من افتخار بزرگیست ک در کنار آقای صدا ابی، آرش و نازنین و یک گروه درجه یک باشم، تا برای همه شما مردم عزیزمون امید و شادی بیاریم.... شو بزرگ استعدادیابی پرشیاز گات تلنت"

مهاجرت مهناز افشار

در اردیبهشت ۱۳۹۸، مهناز افشار در واکنش به یک توئیت جعلی، توییتی اختلاف‌افکن میان ایرانیان و عراقی‌ها منتشر و کمی بعد آن توییت را حذف کرد اما تصویر توییتش در شبکه‌های اجتماعی پیامدهای مخربی به همراه داشت و قائله به شهادت یکی از طلبه‌های همدانی انجامید.

پیش از این ماجرا، طلبه‌ای که افشار علیه او توئیت زده بود، به جرم نشر اکاذیب از این بازیگر شکایت کرد. اما افشار در ایران نبود تا احضار شود.

این در حالی است که پاییز سال ۱۳۹۷ مهناز افشار به دلیل تبلیغ ویدئویی یک آمپول مرگ‌آور در فضای مجازی، به دادسرای  فرهنگ و رسانه احضار شده و تعهد داده بود. 

پس از این خروج مهناز افشار دیگر بازنگشت با این که در ابتدا صحبت هایی از بازگشت او بود اما گویی این خارج شدن یک مهاجرت برای او محسوب می‌شد.

کد خبر 398808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.